news-background
news-background

ستایش «ماریون کوتیار» از «آدام درایور» برای خوانندگی و بازی همزمان در صحنه جنسی فیلم موزیکال Annette

«ماریون کوتیار» فاش کرد که «آدام درایور» با خوانندگی در فیلم موزیکال «آنت» (Annette) و بازی همزمان در صحنه شبیه‌سازی جنسی تاریخ‌سازی کرده است.

«آدام درایور» در فیلم «آنت» به کارگردانی «لئوس کاراکس» فرانسوی نقش یک استند-آپ کمدین و «ماریون کوتیار» نقش همسر او، یک خواننده‌ اپرای معروف را بازی می‌کند. زندگی باشکوه آن‌ها با به دنیا آمدن دخترشان «آنت» چرخشی غیرمنتظره پیدا می‌کند.

کوتیار در آستانه افتتاح «آنت» در کن گفت که فیلمبرداری این پروژه یک چالش بوده چرا که کاراکس می‌خواسته «تمامی ترانه‌ها زنده باشند.» او اضافه می‌کند: «در کلاسیک‌ترین موزیکال‌ها، ترانه‌ها را از پیش ضبط و سپس در محل فیلمبرداری آن‌ها را پخش می‌کنید. اما در این فیلم، لئوس می‌خواست همه‌چیز کاملاً زنده باشد. این موضوع به پیچیدگی صحنه اضافه کرد: ما خود را در موقعیت‌های پیچیده در حال خواندن یافتیم، در حال سینه‌خیز رفتن یا شبیه‌سازی صحنه جنسی دهانی؛ موقعیت‌های آکروباتیکی که از نظر فنی خوانندگی شما را تغییر می‌دهد. اما این افکتی بود که لئوس به دنبالش بود: او می‌خواست صداها تغییر کنند، و با [موقعیت‌های] واقعی خنثی شوند.»

کوتیار می‌گوید فیلم کاراکس مملو از عناصری است که هواداران موزیکال را غافلگیر می‌کند: «ما هرگز نمی‌بینیم که شخصیت‌ها در موزیکال‌های کمدی رابطه جنسی برقرار کنند یا دست به کارهای مبتذل بزنند.»

«تی‌یری فرمو» مدیر دیگر جشنواره کن در مورد این فیلم گفته است: «نمی‌شد تجدید دیداری زیباتر از این با سینما و پرده نقره‌ای در کاخ جشنواره را تصور کرد، جایی که فیلم‌ها شکوه خود را ثابت می‌کنند. سینمای کاراکس تجلی این حرکات نیرومند است، این کیمیاگری اسرارآمیز که راز مدرنیته و ابدیت سینما را می‌سازد.»

دیگر بازیگر فیلم «سایمون هلبرگ» از سریال «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory) است. در این فیلم که امروز سه‌شنبه ۶ ژوئیه جشنواره کن را افتتاح خواهد کرد، ترانه‌هایی اثر «برادران اسپارکس» گنجانده شده است. در سینگل «پس می‌توانیم شروع کنیم» (So May We Start) اسپارکس، درایور، کوتیار و «سایمون هلبرگ» خوانندگی می‌کنند.

«آنت» ۶ آگست در آمریکا و ۲۰ آگست از آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ تیر ۱۴۰۰ ۱۸:۰۴

فک کنم قبلا اینجور دستاورد ها رو توی فیلم های عمو جانی دیدیم????????

نمایش اسپویل
۱۵ تیر ۱۴۰۰ ۱۵:۱۲

چه دستاورد عظیمی کمر هنر سینما شکست زیر بار این نواوری

نمایش اسپویل