news-background
news-background

American Son: «راسل کرو» در بازسازی فیلم فرانسوی A Prophet بازی می‌کند

هالیوود سابقه‌ی درازی در خریداری امتیاز بازسازی فیلم‌های غیرانگلیسی دارد و به نظر می‌رسد که فیلم جدیدی تحت عنوان «پسر آمریکایی» (American Son) که بازسازی یکی از تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های فرانسوی دهه‌های اخیر است ساخته خواهد شد. ورایتی گزارش می‌دهد که «راسل کرو» برای بازی در این فیلم براساس «پیامبر» (دانلود فیلم A Prophet با لینک مستقیم) که در سال ۲۰۰۹ عرضه شد به توافق رسیده است. این فیلم انواع و اقسام جوایز را دریافت کرد و در بخش بهترین فیلم خارجی زبان نامزد اسکار شد. «پیامبر» داستان مردی را روایت می‌کند که در زندان وارد یک گروه جنایت‌کار می‌شود و سپس دار و دسته‌ی تازه‌ای بنا می‌کند و در نهایت رئیسش با بازی «راسل کرو» را تحت کنترل می‌گیرد. آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«پسر آمریکایی» اگرچه بازسازی یک فیلم جنایی است، اما عوامل شناخته‌شده‌ای بر روی آن کار می‌کنند. علاوه بر کرو که در یکی از نقش‌های اصلی ظاهر می‌شود، «دنیس لهین» به عنوان نویسندگی فیلمنامه به «اندرو انوبولو» یا «رپمن» و کارگردان بریتانیایی در تولید پروژه مشارکت می‌کنند. «رپمن» که یکی از کارگردانان آینده‌دار صنعت فیلمسازی خواهد بود، اخیراً فیلم جنایی تحسین‌شده‌ی «داستان غمگین» (دانلود فیلم Blue Story با لینک مستقیم) را عرضه کرده است. تاریخ اکران «پسر آمریکایی» مشخص نیست، اما استودیوی پارامونت این فیلم را در اولویت قرار خواهد داد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

کرو به زودی فیلم «مختل» (دانلود فیلم Unhinged با لینک مستقیم) را روی پرده دارد. این فیلم اولین عنوانی است که پس از پاندمی کرونا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید