news-background
news-background

AMC مینی سریال Fear The Walking Dead : Passage را پخش کرد

پخش سریال «مردگان متحرک» به تدریج در تلویزیون های جهان گسترش پیدا کرد و این زمانی بود که «ریک» در تخت بیمارستان تنها هفت فصل پیش بیدار شد. مدتی گذشته خالق این اثر «رابرت» تصمیم به ساخت یک نسخه اسپین آف از این سریال با عنوان «Fear The Walking Dead» گرفت که داستان شخصیت های جدیدی را در این  آخرالزمان به تصویر بکشد.

«ترس از مردگان متحرک» در روزهای اولیه از شیوع این بیماری می گذرد و شاهد زندگی بشر به صورت عادی هستید تا اینکه به طور کامل این ویروس گسترش پیدا میکند. این سریال از جنگل های سر سبز آمریکا و سواحل چشم اندازی تا پشت دیوارهای بتنی لس آنجلس و بیابان های مکزیک داستانی در مورد یک خانواده را روایت می کند.

در طول این دوره یعنی در دو فصل گذشته مخاطبان سریال با یک گروه جدید از بازماندگان از جمله "مدیسون" (کیم دیکنز)، "تراویس" (کلیف کرتیس)، "آلیشیا" (دبنام کری) و "نیک" (فرانک دیلان) آشنا شده اند. در حالی که در کنار این سریال یک داستانی دیگر که حول و محور شخصیت های دیگری می باشد با نام «پرواز 462» ساخته شد و به صورت آنلاین از وب پخش شد. این عنوان نیز به یک موفقیت قابل توجه در وب دست پیدا کرد و حتی در مراسم نامزدی اِمی نیز نام برده شد. حال جای تعجب نیست و دوباره یک داستانی جدید با عنوان «ترس از مردگان متحرک: پاساژ» ساخته شده و  تنها اولین قسمتش امروز به صورت آنلاین پخش شد و در حال حاضر می توانید برای مشاهده این مینی سریال به وب سایت AMC مراجعه نمائید.

داستان نیز در مورد یکی از بازماندگان به نام "سیرا" (کلسی اسکات) می باشد که کمک می کند تا یک زن مجروح به نام "گابی" (میشل پرادا) را نجات دهد و در ازای این کمک او نیز یک پناهگاه ایمن در این آخرالزمان را پیدا خواهد کرد.

danay-garcia-as-luciana-alfredo-herrera-as-francisco-scout-carlos-sequra-as-scout-fear-the-walking-dead-season-2-episode-8

 

«ترس از مردگان متحرک: پاساژ» دارای 16 قسمت تنها 1 دقیقه ای می باشد و مانند «پرواز 462» بعضی از قسمت ها نیز 50 ثانیه ای می باشد که هر هفته توسط وب سایت AMC پخش خواهد شد.
مجموعه ی «پرواز 462» در مورد مسافران یک پرواز خطوط هوایی بود که با شیوع غم انگیز این بیماری، پرواز را به یک حادثه ای شوم تبدیل کرد.

همانطور که در فصل دوم «ترس از مردگان متحرک» مشاهده کردید، در قسمت های اولیه که بازماندگان در کشتی "ابیگل" بودند، در طی اتفاقی با شخصیت های داستان «پرواز 462» نیز برخورد می کنند ! در فصل سوم این سریال نیز باید حضور چند دقیقه ای شخصیت های داستان ««ترس از مردگان متحرک: پاساژ» را مشاهده کنیم.

 

 

 

[برای دانلود این سریال بر روی این قسمت کلیک نمائید]

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید