news-background
news-background

Alien: Awakening: اطلاعات جدید از دنباله‌ی بعدی «ریدلی اسکات» برای «بیگانه»

پس از شکست فیلم «بیگانه: کاوننت» (Alien: Covenant) در گیشه، «ریدلی اسکات» ممکن است دیگر هیچ‌وقت سراغ این چندگانه نرود. اگرچه آینده‌ی مجموعه فیلم‌های «بیگانه» هنوز مشخص نیست، اما مجله‌ی «امپایر» در ویژه‌نامه‌ی خود به مناسبت سالگرد اکران «بیگانه»، اطلاعات تازه‌‌ای از فیلم «بیگانه: بیداری» (Alien: Awakening) منتشر کرده است. این نشریه تأیید کرده است که «جان لوگان» که فیلمنامه‌ی «بیگانه: کاوننت» را با همکاری «دانته هارپر» نوشته بود، هم اکنون نگارش «بیداری» را به پایان رسانده است.

به دنبال حوادث فیلم «کاوننت» که «دیوید» ربات داستان با بازی «مایکل فاسبندر» در سیاره‌ی پارادایس نسل‌کشی به راه انداخت و «مهندسین» را از بین برد، در فیلم «بیداری» سرنوشت گروهی از «مهندسین» را روایت می‌کند که می‌خواهند از «دیوید» انتقام بگیرند. «مهندسین» که اولین بار در فیلم «پرومتئوس» معرفی شدند در واقع آفرینندگان انسانند. این نزاع دو طرف را به LV-426 می‌کشاند، قمری که در اولین قسمت «بیگانه» به نمایش گذاشته شد و «ریپلی» با بازی «سیگوری ویور» در آن با «زنومورف» مواجه شد.

از داستان فیلم «بیداری» چنین برداشت می‌شود که اسکات قصد داشته با قسمت بعدی فیلم روایت خود را کامل کند و نبرد میان «دیوید» و «مهندسین» باقی‌مانده در آن می‌تواند به ظهور «زنومورف‌»ها منجر شود. در این دنباله همچنین ممکن است سومین نقش‌آفرینی به یاد ماندنی فاسبندر در فیلم‌های «بیگانه» را رقم بزند.

اما متأسفانه احتمال فیلم شدن «بیگانه: بیداری» بسیار اندک است، چرا که «کاوننت» تابستان سال گذشته برای فاکس قرن بیستم چیزی جر یک شکست تمام عیار نبود و آن فیلم ۱۰۰ میلیون دلاری تنها ۷۰ میلیون دلار در آمریکا درآمدزایی کرد. با وجود آنکه فیلم در بازارهای سراسر دنیا ۲۴۰ میلیون دلار فروخت، اما کاهش علاقه‌ی سینماروها به آن محسوس بود.

پس از «کاوننت» اسکات فیلم درام «همه‌ی پول‌های دنیا» را ساخته و در آینده فیلم‌های «گلادیاتور ۲» و «نبرد بریتانیا» را به تولید می‌رساند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۲۱:۰۶

بس نیست این همه بیگانه و بیگانه و شکارچی...

نمایش اسپویل
۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۷:۲۴

ای بابا چرا اینو نمیسازند ؟همه چی که پول نیست ..درسته نسخه قبلی یکم ضعیف بود ولی هنوزم طرفدارای زیادی داره....پرومتئوس به کاونت ترجیح میدم ولی دنباله ۳ میتونست جذاب از این ۲ تا باشه....

نمایش اسپویل
۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۶:۰۰

با این فیلم حداقل به این سئوال که چطور زنومورف که در سیاره مهندسین توسط دیوید خلق شده بود چطور از قمر LV-426 سردرمیاره؟ پاسخ داده میشه. فیلم همه‌ی پول‌های دنیا چندان فیلم جذابی نبود. تاجائیکه میدونم سال 2013 فیلمی به نام "نبرد بریتانیا" (Battle of Britain) به کارگردانی گای همیلتون با بازی لارنس الیویه محصول کشور آمریکا ساخته شده. * نبرد بریتانیا یکی از نبردهای مهم در جریان جنگ جهانی دوم بود که در آن نیروی هوایی آلمان نازی با بمباران راهبردی هدف‌های نظامی و صنعتی بریتانیا قصد داشت زمینه را برای حمله و اشغال این کشور فراهم کند. نیروهای متفقین که در دونکرک محاصره شده بودند و با قایق به انگلستان فرار می‌کردند شاهد یک معجزه شدند و آن دستور مستقیم هیتلر به ژنرال‌هایش بود و آن این که پیشروی را متوقف کنید.زیرا فکر میکرد که که نیرو های المان از پس نیرو های بریتانیا بر نمی امدند و بریتانیا قویترین نیرو دریایی دنیا را داشت. آلمان در ان زمان پیشروی می‌کرد ارتش انگلستان و فرانسه که تمام تجهیزات خود را به جا گذاشته بودند خسارت زیادی می‌دیدند؛ که بعدها بریتانیا از این موقعیت استفاده کرد و انتقام خود را در بمباران هامبورگ ، بمباران لوبک و بمباران کلن و 7 بمباران دیگر گرفت. این ده بمباران یکی بزرگترین صدمات را به المان نازی وارد کرد.

نمایش اسپویل