پخش آنلاین

همانطور که اطلاع دارید توجه به نیاز مخاطب در 30نما از محورهای اصلی کاری ما می باشد. پاسخ گویی به نظرات، رسیدگی به درخواست ها و رفع نقص ها نیز در همین راستا انجام می شوند.

یکی از درخواست هایی که مدت هاست عزیزان 30نمایی همواره پیگیر ان بوده اند، بخش انلاین سایت بوده است. لذا این بخش از اول بازنویسی شد و تقریبا انچه که مدنظر شما عزیزان بود در سیستم جدید گنجانده شده است. در ادامه توضیحات مختصری راجب این سیستم ارائه می شود.

۱- تمامی فیلم های مطرح به مرور زمان قابلیت پخش انلاین را پیدا خواهند کرد. تمام فیلم ها نیاز هست که انکود بشوند که این امر زمان بر خواهد بود. ۲- در سیستم جدید کیفیت پخش انلاین با توجه به وضعیت اینترنت شما  تنظیم خواهد شد تا کم ترین مشکل در پخش را داشته باشید. به طور مثال کسی که اینترنت با کیفیتی دارد، فیلم را با کیفیت بهتری خواهد دید. فیلم هایی که دوبله شده و دو زبانه هستند را می توانید هم به صورت دوبله و هم به صورت صوت اصلی به صورت انلاین مشاهده کنید ۳- سیستم جدید امکان پخش انلاین بر روی هر دستگاهی امکان پذیر میباشد (در صورتی که مشکلی دارید اطلاع بدهید تا مشکل را بررسی و حل کنیم). ۴- عناوینی که زیرنویس اختصاصی نیز دارند قابلیت نمایش به همراه زیرنویس را دارند.

مواردی که به زودی اضافه خواهند شد

۱- امکان تماشای ادامه ی فیلم به صورت خودکار اضافه خواهد شد. اگر فیلم را تمام نکرده باشید سیستم به صورت خودکار ادامه ی فیلم را برای شما نمایش خواهد داد.​ برای تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی کلیک فرمایید.

موفق و پیروز باشید

مدیریت سینما

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید