news-background
news-background

تریلر «اصلی» Barbie منتشر شد: مارگو رابی و رایان گاسلینگ خسته از باربی‌لند

دومین تریلر فیلم «باربی» رونمایی شد.

استودیوی برادران وارنر از تریلر «اصلی» فیلم لایو-اکشن «باربی» (Barbie) به کارگردانی «گرتا گرویگ» و بازی «رایان گاسلینگ» و «مارگو رابی» در نقش‌های کن و باربی رونمایی کرد.

هرچند از داستان فیلم جزئیات زیادی فاش نشده اما تریلر جدید که تابستان امسال اکران می‌شود، وعده می‌دهد که باربی و کن از باربی‌لند خسته شده و وارد دنیای واقعی انسان‌ها می‌شوند.

«دوا لیپا»، «جان سینا»، «سیمو لیو»، «کیت مک‌کینان»، «آریانا گرینبلات»، «آمریکا فررا»، «الکساندرا شیپ»،‌ «ایسا ری»،‌ «مایکل سرا»،‌ «ویل فرل»، «هری نف»، «کینگزلی بن-ادیر»،‌ «ری پرلمن»، «امرالد فنل»، «شارون رونی»، «اسکات اوانز»، «آنا کروز کین»، «کانر سویندلز»، «ریتو آریا»، و «جیمی دمتریو»، دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

رابی پیش‌تر در مصاحبه با «بفتا» گفته بود: «اولین باری که فیلمنامه «باربی» را خواندم، واکنشم این بود: «اه! چقدر خوب است. چه حیف که هرگز بیرون نخواهد آمد. چون هیچ‌وقت به ما اجازه نمی‌دهند این فیلم را بسازیم.» اما اجازه دادند.»

فهرست خوانندگان ساوندترک فیلم «باربی» که ساعاتی پیش رونمایی شد تأیید کرد که علاوه بر «فیفتی فیفتی»، «دوا لیپا»، «آیس اسپایس»، «گیل»، «چارلی اکس‌سی‌اکس»، «نیکی میناژ» و بسیاری دیگر، «رایان گاسلینگ» ترانه‌ای برای این فیلم خوانده است.

گاسلینگ در مصاحبه با پادکست «ام‌تی‌وی» گفته بود که برای بازی در نقش «کن» در فیلم «باربی» زاده شده است: «همیشه یک «کن» درون من وجود داشته. تنها نقشی است که برای ایفا کردنش متولد شده‌ام، می‌توانم بگویم از یک «کنرژی» (Ken-ergy) برخوردار بوده‌ام، و این «کنرژی» حالا در من زنده است.»

«باربی» ۲۱ ژوئیه اکران خواهد شد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ خرداد ۱۴۰۲ ۱۹:۰۳

بی صبرانه منتظریم :)

نمایش اسپویل