news-background
news-background

6 بازیگری که از حضور خود در دنیای مارول نفرت دارند

زمانی که کریس ایوانز، بازیگر محبوب کاپیتان آمریکا، اعلام کرد تنها از روی علاقه به مارول، این نقش را بازی میکند و تاجایی که بتواند اینکار را ادامه میدهد، بیشتر طرفداران با خود فکر کردند که حتما لباس ابرقهرمانی پوشیدن و حساب شرورها را رسیدن خیلی لذت بخش میباشد. اما همانطور که باورش کمی سخت است بعضی از بازیگران نیز وجود دارند که از نقش خود در دنیای مارول بیزارند. با ما همراه باشید تا ان ها را به شما معرفی کنیم.

1- ادریس البا(Idris Elba) در نقش هیمدال

heim

زمانی که به نظر رسید البا برای نقش هیمدال در نظر گرفته شده است، او بازیگر قابل احترامی بود ولی خیلی شهرت نداشت. اما اکنون او به قدری معروف شده است که طرفداران اورا برای جیمزباند بعدی در نظر دارند. بنابراین شاید برای افراد مشهور، حضورهایی کوتاه در فیلمها کمی ناراحت کننده باشد که برای البا همین اتفاق در انتقامجویان: عصر اولتران"Avengers:Age of Ultran" افتاد.  پس بر همین اساس است که ادریس البای معروف علاقه ای به نقش کوچکش به عنوان هیمدال در ثور(Thor) و انتقامجویان ندارد.

2- ناتالی پورتمن(Natalie Portman) در نقش جین فاستر

could-thor-3-ragnarok-could-bring-us-a-female-thor-after-the-fall-of-asgard-she-would-456320

اِلبا تنها کسی نبود که علاقه اش به حضور در مارول با دلسردی مواجه شد. بر اساس خبرها، پورتمن بسیار ناراحت و عصبانی شد وقتی که کارگردان مورد علاقه اش، پتی جنکینس(Petty JenKins) از قسمت دوم ثور( دنیای تاریک) کنار گذاشته شد. حتی گفته شده که او بخاطر این قضیه خواستار کناره گیری از این سِری به نشانه اعتراض بوده است، ولی براساس قرارداد مجبور بوده که فیلم را به پایان برساند. او ازآن زمان به بعد در هیچ فیلم دیگری از مارول حتی یک حضور کوتاه هم نداشته است.

3- ادوارد نورتون(Edward Norton) در نقش بروس بنر/ هالک

edward norton

یکی از کسانی که خود مارول به وجودش در این دنیا جواب منفی داد، نورتون بود. کسی که نقش بروس بنر را در فیلم هالک شگفت انگیز (The Incredible Hulk) بازی کرد و بر خلاف البا و پورتمن، هنرنمایی نورتون خلاف آن چیزی بود که مارول خواهانش بود. بنابراین خود استودیو تصمیم گرفت که اورا کنار بگذارد و بعد از این فیلم، مارک روفالو را برای ادامه پروژه ها در این نقش در نظر گرفت. این اتفاق هم به نفع استودیو و هم نورتون بود. زیرا نورتون بعد از آن به فیلم "Moonrise Kingdom" پیوست و موجب درخشش وی شد، و روفالو نیز، به عنوان بروس بنر محبوب، در میان طرفداران جای گرفت.

4- میکی رورک(Mickey Rourke) در نقش ایوان ونکو(شلاق)

RASPUTIN

میکی رورک نیز از نقش خود در فیلم مرد آهنی 2 (Iron Man 2) راضی نیست و اعتقاد دارد که موجب ننگ و شرمساری اوست.

رورک بیشتر از این ناراحت است که مارول از نظرات او در ساخت فیلم استفاده نکرد. به کار بردن ایده های بی فکر در ساخت فیلمهای مارول، بجای استفاده از نبوغ رورک، موجب عصبانیت او شد. حتی بعد از گذشت چندسال او هنوز هم درباره این قضیه، در مصاحبه هایش سخن میگوید.

5- ترنس هوارد(Terrence Howard) در نقش جیمز رودز/ماشین جنگی

terrence-howard

هوارد از ابتدا در پیدایش دنیای سینمایی مارول حضور داشت و کمک کرد که فیلم مرد آهنی سر و صدای زیادی در سراسر دنیا داشته باشد. با این حال، با جایگزینی دان چیدل بجای هوارد در فیلمهای بعدی، او دیگر در این روند حضور نداشت تا ببیند عاقبت این فیلمها به کجا میرسد.گفته شده این جایگزینی بخاطر مشکلات مالی بوده است. با سخنانی که از هوارد شنیده شده، مارول درنظر داشته است که حدود 7 میلیون دلار از دست مزد او کم کرده تا بتواند پول بیشتری به رابرت داونی جونیور( بازیگر نقش تونی استارک/مرد آهنی) بدهد و این اتفاق اختلافاتی پیش آورد و از ادامه همکاری بین هوارد و مارول جلوگیری کرد.

6- جیسون استاتهام(Jason Statham)

jason-statham-spy-movie-1280jpg-4cf7b9_1280w

شاید باید رتبه بیشترین تنفر از مارول را به استاتهام داد.این مورد واقعا عجیب است، چرا که او تا بحال در هیج فیلمی از مارول حضور نداشته؛ اما بعد از اینکه اسم جیسون استاتهام برای ایفای نقش Bullseye در فصل دوم سریال بی باک(DareDevil) روی کار آمد، موجب خشم بسیار او شد.

او گفته:

"من میتوانم شنل به تن مادربزرگم هم کنم و اورا جلوی پرده سبز قرار دهم، و آنها هم باید با شیرین کاری هایِ زیاد بیایند و همه صحنه های اکشن را اجرا نمایند."

به نقلی طنز از سایت Looper :" ما هنوز نمیدانیم که آخرین ساخته ی مارول، مادربزرگ شنل پوش، کی به اکران درمیاید ولی صادقانه منتظر دیدن این اثر هستیم".

(تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید