news-background
news-background

فرانسیس فورد کاپولا رمان مصور Megalopolis را منتشر می‌کند

کاپولا پس فیلم «مگالوپلیس» را به یک رمان مصور تبدیل می‌کند.

«ایمج کامیکس» در واندکار اعلام کرد که فیلم «مگالوپلیس» (Megalopolis) «فرانسیس فورد کاپولا» به یک رمان مصور تبدیل خواهد شد. «کریس رایال» نویسنده این اقتباس و «جیکوب فیلیپس» نگارگر آن خواهد بود.

رایال به «پاپ‌ورس» می‌گوید: «هیجان‌انگیز این است که من فقط در این اثر مستقیماً با [کاپولا] همکاری کرده‌ام. از آن مشارکت‌هایی نیست که او فقط امتیاز اقتباس را فروخته باشد – فیلم و کتاب فقط به او تعلق دارد. ماه گذشته چند ساعت در آتلانتا با هم وقت گذراندیم و نه فقط در مورد این رمان مصور بلکه کامیک‌های محبوبش در کودکی حرف زدیم، و در همین حین او ما را تشویق کرد که کتاب را به اثری مستقل از فیلم تبدیل کنیم.»

در خلاصه داستان «مگالوپلیس» آمده است: «شهردار نیویورک در ستیز با سرمایه‌داری است که می‌خواهد با استفاده از یک ماده پلاستیکی ارزان-قیمت و نوآورانه آرمان‌شهری به نام «مگالوپلیس» بسازد.»

کاپولا پیش‌تر گفته بود که این فیلم نسخه یوتوپیایی دوئل معروف میان کاتیلین نجیب‌زاده و سیسرو که «فورست ویتاکر» نقش او را بازی می‌کند خواهد بود: «داستان در روم جدید روی می‌دهد، یک داستان حماسی رومی در نیویورک امروز، تقلیدی از نیویورک مدرن است که من آن را «روم جدید» می‌نامم.»

«آدام درایور»، «ناتالی امانوئل»، «جان ویت»، «فورست ویتاکر»، «لورنس فیشبورن»، «جیسون شوارتزمن»، «کاترین هانتر»، «جمیز رمار»، «گریس وندروال»، «تالیا شایر»، «شایا لباف» و «آبری پلازا» از جمله بازیگران فیلم خواهند بود.

فیلمبرداری ۱۰۰ میلیون دلاری «مگالوپلیس» در آتلانتا به دور از شایعه نبود و «هالیوود ریپورتر» گزارش داد که کاپولا از نتیجه استفاده از فناوری‌های نوین فیلمبرداری راضی نیست و بعضی از عوامل را اخراج کرده است. کاپولا و «آدام درایور» با این حال این شایعه را تکذیب کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید