news-background
news-background

ستایش تام کروز از فیلم The Flash

بازیگر «مأموریت غیرممکن» فیلم «فلش» را دیده و پسندیده است.

فیلم «فلش» (The Flash) به حدی برای برادران وارنر دیسکاوری مهم است که آن‌ها حاضر نشدند بازیگر نقش اول آن که به رفتارهای پرخاشگرانه عجیب متهم بود را اخراج کنند. این فیلم به کارگردانی «اندی موشتی» که ۱۶ ژوئن اکران خواهد شد تحسین «دیوید زاسلاو» مدیر کمپانی و «جیمز گان» مدیر استودیوی دی‌سی را برانگیخته بود اما «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که «تام کروز» نیز این فیلم را دیده و پسندیده است.

اواخر فوریه گزارش شده بود که کروز با زاسلاو ملاقات کرده و تمجیدهای این مدیر باعث شده تا بازیگر درخواست کند فیلم را برای او اکران کنند. زاسلاو این خواسته کروز را می‌پذیرد و نسخه‌ای از «فلش»‌ را برای کروز می‌فرستد.

اما «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که وارنرها فیلم را به منزل کروز در بورلی هیلز برده و آن را اکران کرده‌اند. اینکه کروز به چه شکلی فیلم را دیده معلوم نیست اما کارمندان وارنر تا پایان نمایش فیلم مانده‌اند و سپس آن را بازگردانده‌اند.

کروز با موشتی تماس می‌گیرد تا بگوید «[«فلش»] تمام چیزی است که از یک فیلم می‌خواهید» و «این فیلمی است که به آن احتیاج داریم.»

«استیون اسپیلبرگ» در ضیافت نامزدهای اسکار کروز را به خاطر اکران «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) در سالن‌های سینما به جای فروش به پلتفرم‌های دیجیتال «ناجی سینما» نامیده بود. این دنباله که پس از چند دهه اکران می‌شد ۱.۴۹ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت و به پرفروش‌ترین فیلم کارنامه کروز و تاریخ استودیوی پارامونت تبدیل شد.

کروز از «کریستفر نولان» حمایت کرد که «تنت» (Tenet) را به عنوان اولین فیلمی که به صورت گسترده پس از پاندمی اکران می‌کرد. او شخصاً با ماسک در یک سالن سینما حضور پیدا کرد.

علاوه بر میلر، «مایکل کیتون» و «بن افلک» در نقش دو نسخه «بتمن» در فیلم «فلش» نقش‌آفرینی می‌کنند و «ساشا کایه» بازیگر نامزد امی «جوان و بی‌قرار» (The Young and the Restless) به عنوان «سوپرگرل» (Supergirl) دنیای سینمایی دی‌سی معرفی خواهد شد.

«فلش» ۱۶ ژوئن اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید