news-background
news-background

شارون استون: نیمی از ثروتم را با سقوط بانک سیلیکون ولی از دست دادم

استون جایزه «شهامت» را دریافت کرده است.

«شارون استون» پنجشنبه شب گذشته پس از دریافت «جایزه شهامت» از طرف «صندوق تحقیقات سرطان زنان» فاش کرد که نیمی از ثروتش را از دست داده است.

استون در این مراسم که در بورلی هیلز برگزار شد حضار را به اهدای بیشتر پول تشویق کرد: «می‌دانید، قیمت کفش‌های شما بیش از مبغلی است که اهدا می‌کنید، و خودتان این را می‌دانید.»

او با صدایی لرزان ادامه می‌دهد: «ارزش دوستان من بیشتر از مبالغی است که اهدا می‌کنید. و خودتان می‌دانید.»

استون سپس به شوخی می‌گوید استفاده از اپلیکیشن برای پرداخت این مبالغ اهدایی راحت نیست: «از نظر تکنولوژی یک احمق‌ام. اما می‌توانم یک چک لعنتی را بنویسم. و در حال حاضر، این هم شهامت می‌خواهد، چون می‌دانم چه اتفاقاتی در حال وقوع است. به تازگی نیمی از پولم را در این ماجرای بانک‌داری از دست داده‌ام، و آن اتفاق باعث نشد که به اینجا نیایم.»

استون به نظر از سقوط بانک سیلیکون ولی و بانک سیگنچر و آشفتگی‌های پس از آن حرف می‌زند. هرچند دولت فدرال وعده داده است که همه سرمایه‌گذاران پول خود را دریافت خواهند کرد، اما هنوز ابهاماتی وجود دارد.

استون در بخش دیگری از این رویداد می‌گوید به سرطان سینه مبتلا بوده و چالش دیگر پیش روی او درگذشت براردش پاتریک در اثر حمله قلبی بوده است. او هفته پیش ادعا کرد که صحنه جنسی فیلم «غریزه اصلی» (Basic Instinct) باعث شده حضانت فرزندش را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید