news-background
news-background

تریلر نیمه دوم فصل چهارم سریال You

نیمه دوم فصل چهارم «تو» در ماه مارس پخش خواهد شد.

نتفلیکس تریلر نیمه دوم فصل چهارم سریال پربیننده «تو» (You) با بازی «پن بجلی» در نقش «جو گلدبرگ» را رونمایی کرد. این شبکه تأیید کرده بود که اپیزودهای جدید این فصل در ماه مارس پخش خواهد شد.

در این تریلر، «جو گلدبرگ» پا به پای «رایس مانتروز» با بازی «اد اسپلیرز» پیش می‌رود. او در بخشی از ویدیو می‌گوید: «من یک روانی خونسرد نیستم» در حالی که در پایان تریلر «لاو کویین» همسر سابق جو با بازی «ویکتوریا پدرتی» که تصور می‌شد در پایان فصل سوم کشته شده دیده می‌شود.

«پن بجلی» در این سریال نقش «جو گلدبرگ» را بازی می‌کند که یک استاکر مرموز شاغل در یک کتاب‌فروشی است و در هر فصل علایق رمانتیک را به مسیر پرخطری هدایت می‌کند. در فصل دوم «تو»، جو از نیویورک به لس‌آنجلس نقل مکان می‌کند و هویت دیگری به خود می‌گیرد و دوباره عاشق می‌شود. دیری نمی‌گذرد که باز هم الگوی سابقش را در پیش می‌گیرد و برای رسیدن به دوست دختر جدیدش «لاو کویین» با بازی «ویکتوریا پدرتی» به حاشیه شهر می‌رود. فصل سوم سریال «تو» در حالی به پایان رسید که جو با بازی «پن بجلی» مادره لیندا را ترک کرد تا مارین با بازی «تاتی گابریل» را در پاریس جست‌وجو کند.

در فصل چهارم جو در لندن به سر می‌برد و خود را «استاد جاناتان مور» معرفی کرده است. «لوکاس گیج»، «ایمی لی هیکمن»، «شارلوت ریچی» و «تیلی کیپر» دیگر بازیگران فصل چهار خواهند بود.

این هفته گزارش شد که نیمه اول فصل چهارم «تو» در نتفلیکس ۹۲.۱ میلیون ساعت از ۹ فوریه دیده شده و پربیننده‌ترین سریال هفته در این پلتفرم بوده است. نتفلیکس می‌گوید این فصل در ۹۰ کشور به فهرست ۱۰ عنوان برتر راه پیدا کرده است. فصل اول و سوم این سریال به دنبال پخش فصل چهارم در طول یک هفته گذشته به ترتیب ۱۹.۲ و ۱۱.۴ میلیون ساعت در نتفلیکس دیده شدند.

نیمه دوم فصل چهارم سریال «تو» ۹ مارس از نتفلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ۱۹:۴۶

این تریلر خیلی گمراه‌کننده بود و اونچه که در واقعیت اتفاق افتاد به خاطر این تریلر خیلی غافل‌گیرکننده‌تر شد. تریلر خوب یعنی این

نمایش اسپویل