news-background
news-background

مت ریوز از شخصیت شرور احتمالی Batman 2 می‌گوید

«بتمن ۲» در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

به دنبال اعلام تاریخ اکران دنباله «بتمن» (The Batman) در سال ۲۰۲۵، «مت ریوز» کارگردان فیلم در مصاحبه با «توییتر موویز» می‌گوید برای معرفی شخصیت‌های جدید هیجان‌زده است. «جیمز گان» و «پیتر سفران» مدیران جدید استودیوی دی‌سی سه‌شنبه این هفته تأیید کردند که «بتمن» ریوز و «جوکر» (Joker: Folie à Deux) به کارگردانی «تاد فیلیپس» بخشی از «السورلدز» خواهند بود.

ریوز می‌گوید برای افزودن چند شخصیت شرور به «بتمن ۲» (The Batman Part II) از جمله «توماس الیوت» یا «هاش» هیجان‌زده است. الیوت یکی از دوستان دوران کودکی «بروس وین» است که به آرامی به شخصیت شروری تبدیل می‌شود که به «بتمن» رشک می‌ورزد. ریوز می‌گوید: «این شخصیتی است که خیلی دوستش دارم، و دوست دارم ببینم، و شاید فرصت انجامش را به دست بیاوریم.»

ریوز پیش‌تر در مصاحبه با «کلایدر» گفته بود که تمایل دارد شخصیت «آقای فریز» (Mr Freeze) را به دنیای سینمایی دی‌سی اضافه کند. «آرنولد شوارتزنگر» در فیلم «بتمن و رابین» (Batman and Robin) این نقش را بازی کرده است.

ریوز می‌گوید: «ایده چیزی مثل آقای فریز که داستان بسیار خوبی است، نه؟ به نظر من آن داستان نسخه‌ای زمینی دارد که می‌تواند واقعاً تأثیرگذار و عالی باشد. بنابراین عاشق جنبه خیالی «بتمن» هستم.»

«ریدلر» با بازی «پل دینو» شخصیت شرور اصلی قسمت اول «بتمن» بود. «کت‌وومن» با بازی «زوئی کراویتس»، «پنگوئن» با بازی «کالین فرل»، «آلفرد پنی‌وورث» با بازی «اندی سرکیس»، «کمیسر جیمز گوردن»  با بازی «جفری رایت» و «کارماین فالکن» جنایت‌کار با بازی «جان تورتورو» دیگر شخصیت‌های فیلم بودند.

«بتمن قسمت ۲» در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید