news-background
news-background

راهکار سختگیرانه نتفلیکس برای جلوگیری از به اشتراک گذاشتن رمز عبور اعلام شد

طبق قانون جدید پلتفرم نتفلیکس، کاربران باید هر ۳۱ روز یک بار یه یک وای-فای وصل شوند.

نتفلیکس راهکار سختگیرانه جدیدی برای مقابله با به اشتراک گذاشتن رمز عبور به اجرا می‌گذارد. این پلتفرم استریم که برای اولین بار در تاریخش با کاهش مشترک مواجه شده، برآورد کرده است که بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا با رمزهای عبور به اشتراک گذاشته شده از خدمات نتفلیکس استفاده می‌کنند.

نتفلیکس ویژگی «مدیریت دسترسی و دستگاه‌ها» (Manage Access and Devices) را معرفی کرده که کاربران را ملزم می‌کند هر ۳۱ روز یک بار دستگاه‌هایشان را به یک وای-فای خانگی متصل کنند وگرنه حساب کاربری آن‌ها مسدود خواهد شد.

نتفلیکس نحوه مجاز به اشتراک گذاشتن رمز عبور را شرح داده و می‌گوید کاربران به معنای واقعی کلمه فقط در خانه می‌توانند به صورت مشترک از یک رمز عبور استفاده کنند. نتفلیکس دسترسی کاربران به حساب مشترک از مکان‌های دیگر را مسدود و آن‌ها را به ثبت نام حساب کاربری دیگری راهنمایی می‌کند و برای جلوگیری از سردرگمی احتمالی، قابلیت انتقال پروفایل را ایجاد کرده است.

افرادی که تمایل دارند در حین مسافرت از نتفلیکس استفاده کنند، یک کد موقت برای استفاده روی دستگاه‌های دیگر از جمله تلویزیون‌های هوشمند هتل دریافت می‌کنند و به مدت هفت روز اجایزه دسترسی به محتوای نتفلیکس را پیدا خواهند کرد.

تنها راه اضافه کردن دستگاه‌های بیشتر به پلن پایه ارتقاء حساب کاربری یا به عبارت دیگر پرداخت هزینه بیشتر است. پلن پایه به همراه تبلیغات با قیمت ۷ دلار در ماه امکان اتصال فقط یک دستگاه خانگی را فراهم می‌کند در حالی که پلن استاندارد با قیمت ۱۵.۵ دلار در ماه برای دو دستگاه، و پلن پریمیوم با قیمت ۲۰ دلار در ماه برای چهار دستگاه فعال خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید