news-background
news-background

دیو باتیستا پیشنهادی برای فیلم‌های کمدی-رمانتیک دریافت نمی‌کند: «ویژگی غیرجذابی دارم؟»

باتیستا در جست‌وجوی فیلم‌های رمانتیک و کمدی است.

«دیو باتیستا» ژانر ابرقهرمانی را با «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy Vol. 3)، علمی-تخیلی را با «تلماسه» (Dune) و «بلید رانر ۲۰۴۹» (Blade Runner 2049)، معمایی را با «گلس آنین: معمای چاقوکشی» (Glass Onion: A Knives Out Mystery) و کمدی‌های اکشن را با «جاسوس من» (My Spy) تجربه کرده، اما هنوز بازیگر نقش اول فیلم‌های کمدی-رمانتیک نبوده است. او در مصاحبه با «نیویورک پست» می‌گوید خیلی دوست دارد این ژانر را هم به کارنامه‌اش اضافه کند اما پیشنهادی دریافت نمی‌کند.

باتیستا می‌گوید: «می‌دانم که بازیگر نقش اول مرسوم فیلم‌های کمدی-رمانتیک نیستم. کمی زمخت هستم. اما می‌دانید، همیشه به آینه نگاه می‌کنم و از خودم می‌پرسم: «تا این حد غیرجذابم؟ آیا ویژگی غیرجذابی دارم که من را از این نقش‌ها جدا می‌کند؟»»

باتیستا اضافه می‌کند: «نمی‌دانم. هرگز به این فیلم‌ها برخورد نکرده‌ام. هرگز به من پیشنهاد نشده که در یک فیلم کمدی-رمانتیک بازی کنم. هنوز به موفقیت امیدوارم. فقط به جست‌وجو ادامه می‌دهم.»

فیلم بعدی باتیستا «کوبیدن در کلبه» (Knock at the Cabin) به کارگردانی «ام. نایت شیامالان» است. او نقش مردی به نام لئونارد را بازی می‌کند که به او الهام می‌شود دنیا در مرز فروپاشی است.

باتیستا برای بازی در نقش «درکس» در «نگهبانان کهکشان ۳» و «تلماسه ۲» بازخواهد گشت اما اخیراً تأیید کرد که بازیگر نقش «بین» در دنیای دی‌سی جدید نخواهد بود.

باتیستا پیش‌تر در مصاحبه با مجله «جی‌کیو» گفته بود: «هرگز نمی‌خواستم «راک» بعدی باشم. فقط می‌خواهم یک بازیگر خوب لعنتی باشم.»

او اضافه کرده بود که فیلم شیامالان قدمی در یک مسیر تازه است: «با اختلاف در این فیلم بیش از هر فیلم دیگری حرف زده‌ام. صفحات مونولوگ زیادی داشت. روی فیلم ضبط می‌کردیم که بسیار گرانقیمت است. و با یک دوربین ضبط می‌کردیم، بنابراین مزیت تدوین از بین می‌رود. تنها فرصت شماست – باید برداشت بی‌نقصی باشد. فشار زیادی وجود دارد. دوست دارم دیالوگم را به خاطر بسپارم، اما نه به بهای از دست رفتن احساس آن صحنه.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید