news-background
news-background

رکوردشکنی دوباره Last Of Us با قسمت سوم

اپیزود سوم «آخرین بازماندگان ما» ۶.۴ میلیون بیننده داشته است.

سومین اپیزود سریال «آخرین بازماندگان ما» (The Last Of Us) برای سومین هفته متوالی با رشد مواجه شد. «نیلسن» گزارش داده است که این اپیزود ۶.۴ میلیون بیننده در اچ‌بی‌او و اچ‌بی‌او مکس داشته و رشد ۱۲ درصدی را نشان داده است.

این رکورد در تاریخ پخش اپیزودهای سوم تمامی درام‌های اریجینال شبکه بی‌سابقه بوده است. این آمار بینندگان علاوه بر این تا ۳۷ درصد رشد را نسبت به قسمت اول با ۴.۷ میلیون بیننده نشان می‌دهد. اچ‌بی‌او پس از تنها دو هفته تولید فصل دوم «آخرین بازماندگان ما» را تأیید کرد. دو اپیزود اول سریال به صورت میانگین ۲۱.۳ میلیون بیننده داشته‌اند.

«خاندان اژدها» (House of the Dragon) با میانگین ۲۹ میلیون، «سرخوشی» (Euphoria) با ۱۹.۵ میلیون و «نیلوفر سفید» (The White Lotus) با ۱۵.۵ میلیون بیننده کلی دیگر سریال‌های پربیننده اچ‌بی‌او در ماه‌های اخیر بوده‌اند.

«آخرین بازماندگان ما» یک بازی اکشن و ماجراجویانه است که توسط «ناتی داگ» توسعه پیدا کرد و در سال ۲۰۱۳ از طریق پلی‌استیشن منتشر شد. سریال داستانی در ۲۰ سال پس از نابودی تمدن امروز روایت می‌کند. «جوئل» با بازی «پدرو پاسکال» یک بازمانده است که برای قاچاق یک دختر ۱۴ ساله به نام «الی» با بازی «بلا رمزی» به خارج از منطقه قرنطینه‌شده استخدام می‌شود. این وظیفه به ظاهر ناچیز به زودی تبدیل به یک سفر بی‌رحمانه و غم‌انگیز می‌شود و این دو باید در سراسر ایالات متحده برای بقا تلاش کنند.

قسمت سوم سریال را برخی از منتقدین و مخاطبین یکی از «بهترین» اپیزودهای تاریخ تلویزیون نامیدند اما نمایی از سریال که «۱۰ مایلی غرب بوستون» را نشان می‌داد در شبکه‌های اجتماعی تمسخر شد چرا که به روشنی یادآور کوهستان‌های شمال غربی آمریکا بود. «استیون کینگ» که متولد نیو اینگلند است یکی از افرادی بود که به این گاف واکنش نشان داد و در توییتر نوشت: «آیا واقعاً می‌خواهید به من بگویید که این ۱۰ مایلی غرب بوستون است؟»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید