news-background
news-background

جدایی فیبی داینور از فصل سوم سریال Bridgerton

داینور دست کم در یک فصل از «بریجرتون» نقش‌آفرینی نمی‌کند.

«فیبی داینور» تأیید کرد که در فصل سوم سریال «بریجرتون» (Bridgerton) نتفلیکس نقش‌آفرینی نخواهد کرد. او در دو فصل اول این سریال پربیننده نقش «دفنی بریجرتون» را بازی کرده است. دفنی در فصل اول شخصیت اصلی داستان بود اما در فصل دوم به نقشی مکمل تبدیل شد.

داینور به «ورایتی» می‌گوید: «خوب من دو فصل خودم را بازی کردم. هر کاری که با آن شخصیت می‌خواستم انجام دهم انجام دادم و سیر تکامل خیلی خوبی داشت. اگر از من بخواهند در آینده برگردم، کسی چه می‌داند؟»

داینور در مصاحبه دیگری با «اسکرین‌رنت» گفته بود که «متأسفانه» در فصل سوم نقش‌آفرینی نخواهد کرد: «شاید در آینده. اما در مورد فصل سوم، برای دیدنش به عنوان یک مخاطب هیجان‌زده‌ام.»

«جس براون‌ول» شورانر جدید سریال پیش‌تر گفته بود که در این فصل «نوبت کالین و پنه‌لوپه» است: «چون هر دوی این بازیگران را از فصل اول دیده‌ایم، تاکنون کمی با آن‌ها گذرانده‌ایم. کسی چه می‌داند که چه شخصیت‌هایی دارند.»

داینور پیش‌تر به «ددلاین» گفته بود: «تفاوت‌های زیادی میان من و شخصیت دافنی وجود دارد اما فکر می‌کنم او ارزش خانواده را درک می‌کند، همان‌گونه که من درک می‌کنم، و در دوره‌ای که زنان تنها یک انتخاب داشتند، مصمم بوده تا آن اتفاق را رقم بزند همان‌گونه که من به گمانم من در حرفه‌ام تلاش می‌کنم، و به این شکل مسیر من به سمت این شخصیت باز شد.»

نت‌فلیکس نزدیک به دو سال قبل تأیید کرد که فصل سوم و چهارم «بریجرتون» را به تولید می‌رساند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید