news-background
news-background

تیزر جدید Creed III: مایکل بی جردن و جاناتان میجرز در مواجهه با گذشته

فیلم «کرید ۳» (Creed III) با بازی «مایکل بی. جردن» یکی از فیلم‌های داغ تابستان سال آینده است و طرفداران بی‌صبرانه در انتظار دیدن مبارزه «آدونیس کرید» در رینگ برابر رقیبی قدرتمند هستند. این فیلم اولین تجربه کارگردانی جردن است و او آماده است تا هواداران را به سفر هیجانی و اکشن ببرد. در تیزر جدید، دانی با مشکلاتش روبه‌رو می‌شود تا بتواند دستاوردهایش را حفظ کند.

این تریلر، به رابطه برادرانه «دانی» و «دامیان» دوست دوران کودکی که اکنون دشمنش شده می‌پردازد. این تیزر همچنین به کار ناتمام این دو نفر با هم اشاره می‌کند که هسته اصلی درگیری بین آن‌ها نیز هست. برای غلبه بر حریف، دانی باید هرآنچه بود را رها کرده و به سمت آنچه هست گام بردارد. این تریلر تاکید زیادی به موضوع اصلی فیلم که هیچ دشمنی مانند دشمن قدیمی نیست دارد و صحنه‌های اکشن و احساسی جالبی را نیز نمایش می‌دهد.

داستان فیلم «کرید ۳» هفت سال پس از اتفاقات فیلم قبلی را روایت می‌کند. در این فیلم شاهد پیشرفت آدونیس در زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش خواهیم بود تا اینکه «دامیان» با بازی «جاناتان میجرز» پس از سال‌ها از زندان آزاد می‌شود. حال دامیان باید برای بزرگ‌ترین مسابقه بوکس زندگی حرفه‌ای خود آماده شود، مسابقه‌ای که تنها زندگی حرفه‌ای بلکه زندگی شخصی او را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. هدف جردن، ادامه روند پیشرفت شخصیت اصلی داستان با توجه به دو فیلم گذشته بود.

پیش از این، جردن اعلام کرده بود که «کرید ۳» یک فیلم معمولی درباره بوکس نیست علی‌رغم اینکه فضای مشابهی با دنیای «راکی» (Rocky) «سیلوستر استالونه» دارد. جردن گفته بود که سازندگان فیلم «تصمیم داشتند از روند پیشرفت احساسی شخصیت در داخل رینگ استفاده کنند و تاثیر آن را بر نحوه مبارزه فیزیکی او نشان دهند.» جردن این فیلم را بر اساس فیلمنامه «کینان کوگلر» و «زک بایلین» کارگردانی کرده، داستانی که محدودیت‌های فیزیکی و احساسی دانی را به چالش خواهد کشید. این فیلم همچنین اولین فیلم از سری فیلم‌های «کرید» بدون همکاری استالونه است.

علاوه بر حضور «مایکل بی. جردن» در نقش «آدونیس کرید» و «جاناتان میجرز» در نقش «دامیان اندرسون»، شاهد حضور «تسا تامپسون» در نقش همسر دانی «بیانکا تیلور»، «وود هریس» در نقش «تونی اورز»، «فلوریان مونتانو» در نقش «ویکتور دراگو»، «فیلیسیا رشاد» در نقش «مری آن» خواهیم بود.

فیلم «کرید ۳» در تاریخ ۳ مارس (۱۲ اسفند) به روی پرده سینما می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید