news-background
news-background

واکنش مگی ویلر به خاطرات شوکه‌کننده و غم‌انگیز متیو پری

«مگی ویلر» ستاره سریال محبوب «دوستان» (Friends) پس از خواندن خاطرات «متیو پری» آن را غم‌انگیز خواند. ویلر که نقش «جانیس» را در این سریال پرطرفدار بازی می‌کرد به «پیج سیکس» گفت که خواندن خاطرات پری برای دشوار بوده زیرا باعث شده متوجه رنج زیاد پری در هنگام فیلمبرداری سریال شود.

پری ۵۳ ساله در زندگی‌نامه خود «دوستان، عشاق، و آن موضوع مهم وحشتناک» (Friends, Lovers, And The Big Terrible Thing) که در ماه اکتبر منتشر شده بود فاش کرد که مدت‌ها با اعتیاد دست‌وپنجه نرم می‌کرده و در سن ۴۹ سالگی به خاطر اوردوز تریاک تا پای مرگ رفته است.

ویلر گفت خواندن اتوبیوگرافی پری برایش سورپرایزهای شوکه‌کننده‌ای به همراه داشت. در این کتاب، پری گفت که طرفداران سریال می‌توانند با در نظر گرفتن وزن و موهای صورتش متوجه اعتیادهای او به الکل و مواد مخدر شوند: «زمانی که وزنم زیاد بود الکل مصرف می‌کردم و وقتی لاغر می‌شدم قرص، وقتی که ریش داشتم نیز خیلی قرص مصرف می‌کردم.»

پری در حین فیلم‌برداری فصل‌های پایانی «دوستان» تحت درمان قرار داشت و به گفته خودش پس از پایان فیلم‌برداری فصل هفتم که در آن «چندلر» و «مونیکا» با هم ازدواج می‌کنند از سر صحنه مستقیماً به دوره ترک اعتیاد بازگشت. البته، پری اذعان داشت که هرگز در هنگام فیلم‌برداری چیزی مصرف نکرده است.

ویلر در این باره می‌گوید: «فکر می‌کنم او کار فوق‌العاده‌ای انجام داده و از اتفاق غیرقابل تصوری جان سالم به در برده. من بسیار به او افتخار می‌کنم و بسیار خوشحالم که اینجاست. فکر می‌کنم کاری که او کرده بسیار شجاعانه است که در این مورد صحبت می‌کند و با این کار به افراد زیادی کمک می‌کند.»

ویلر سپس تاکید کرد که علی‌رغم وضعیت دشوار پری به خاطر اعتیاد، همیشه سر صحنه فیلمبرداری کاملاً حرفه‌ای بوده است: «متیو حتی زمانی که تاریک‌ترین لحظاتش را می‌گذراند سر کار شوخ طبع، درخشان و بااستعداد حاضر می‌شد. روزی نبود که با او سر صحنه کار کنم و از کار با او احساس ناامنی کنم، او همیشه ۱۰۰ درصد بود، حتی وقتی که در حال تقلا بود.»

پری در خاطراتش می‌نویسد که «جنیفر انیستون» کسی بود که در نهایت با او درباره مشکلاتش صحبت کرد. پری به خاطر دارد که انیستون به او گفت: «من می‌دانم که تو الکل مصرف می‌کنی. این سوال از سوی انیستون برای من بسیار دشوار بود و من را گیج کرد. از او پرسیدم که چطور می‌توانی تشخیص بدهی؟ من هرگز سر کار الکل مصرف نکردم و سعی در پنهان کردن این واقعیت داشتم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۰۸

کسی میدونه کتابشو از کجا میشه خوند یا تهیه کرد؟البته در ایران!

نمایش اسپویل
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۲۹

https://yes-pdf.com/electronic-book/4481

نمایش اسپویل