news-background
news-background

رشد تاریخی بینندگان The Last of Us با قسمت دوم

میزان بینندگان اپیزود دوم «آخرین بازماندگان ما» با رشدی تاریخی همراه بوده است.

«آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) پس از ثبت دومین افتتاحیه پربیننده اچ‌بی‌او پس از بیش از یک دهه، با رشد تاریخی بیننده در قسمت دوم روبرو شده است.

«نیلسن» گزارش داده ات که اپیزود دوم این اقتباس تلویزیونی از بازی‌های ویدیویی پلی‌استیشن ۵.۷ میلیون بیننده در اچ‌بی‌او و اچ‌بی‌او مکس داشته و ۲۲ درصد رشد را نسبت به قسمت اول نشان داده است.

اچ‌بی‌او می‌گوید این رشد در هفته دوم برای تمامی سریال‌های اریجینال تاریخ شبکه بی‌سابقه بوده است. این شبکه گزارش داده است که قسمت اول سریال پس از یک هفته کامل ۱۸ میلیون بیننده داشته و تا ۴ برابر بیننده بیشتر نسبت به شب پخش سریال ثبت کرده است.

برای مقایسه، قسمت اول از فصل دوم سریال «سرخوشی» (Euphoria) ۲.۴ میلیون بیننده داشت و تا قسمت پایانی فصل به ۶.۶ میلیون بیننده رسید.

«آخرین بازماندگان ما» یک بازی اکشن و ماجراجویانه است که توسط «ناتی داگ» توسعه پیدا کرد و در سال ۲۰۱۳ از طریق پلی‌استیشن منتشر شد. سریال داستانی در ۲۰ سال پس از نابودی تمدن امروز روایت می‌کند. «جوئل» با بازی «پدرو پاسکال» یک بازمانده است که برای قاچاق یک دختر ۱۴ ساله به نام «الی» با بازی «بلا رمزی» به خارج از منطقه قرنطینه‌شده استخدام می‌شود. این وظیفه به ظاهر ناچیز به زودی تبدیل به یک سفر بی‌رحمانه و غم‌انگیز می‌شود و این دو باید در سراسر ایالات متحده برای بقا تلاش کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۴۲

عالی

نمایش اسپویل