news-background
news-background

تنها شرط جونا هیل برای بازی در Superbad 2؛ «دی‌کاپریو وادارم کرد سریال Mandalorian را ببینم»

هیل می‌گوید تنها در سن ۸۰ سالگی حاضر است در دنباله «سوپربد» بازی کند.

[حاوی اسپویلر» از سریال «بازی تاج‌وتخت»]

«جونا هیل» می‌گوید تنها در صورتی که ۸۰ ساله باشد حاضر است در دنباله «سوپربد» (Superbad) نقش‌آفرینی کند. قسمت اول این فیلم کمدی در سال ۲۰۰۷ اکران شد و ۱۷۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. از آن زمان تاکنون هواداران فیلم خواستار تولید دنباله‌اند اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

هیل در مصاحبه با مجله «دابلیو» می‌گوید: «این ایده را با هیچ‌کس مطرح نکرده‌ام. چیزی که می‌خواهم انجام دهم این است که وقتی مثلاً ۸۰ ساله شویم، «سوپربد ۲» را بازی کنیم. یعنی «سوپربد پیرمردها». همسران ما مرده‌اند و دوباره تنها شده‌ایم. این چیزی است که «سوپربد ۲» می‌خواهم باشد و تنها به این شکل حاضرم بازی کنم.»

«سث روگن» که یکی از نویسندگان «سوپربد» است، در سال ۲۰۲۰ به «لدبایبل» گفته بود که به‌هیچ‌وجه حاضر نیست دنباله‌ای برای این فیلم بسازد: «راستش، فکر نمی‌کنم نیازمند اصلاح یا اضافه کردن چیزی باشد. به‌شکلی باورنکردنی به آن افتخار می‌کنم. هنوز فراموش نشده – مردم هنوز می‌بینندش، بچه‌های دبیرستانی می‌آیند و به من می‌گویند فیلم را دیده‌اند و خیلی دوستش داشته‌اند.»

هیل در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید سعی می‌کند از قافله مهم‌ترین آثار تلویزیونی جا نماند. او فاش می‌کند که «لئوناردو دی‌کاپریو» هم-بازی‌اش در «بالا را نگاه نکنید» (Don’t Look Up) وادارش کرده سریال پربیننده «مندلوری» (The Mandalorian) دیزنی+ را ببیند. هیل می‌گوید:‌ «لئو مجبورم کرد «مندلوری» را ببینم وقتی که در حال فیلمبرداری «بالا را نگاه نکنید» بودیم، و «نوزاد یودا» دلفریب بود، اما هیچ اهمیتی برای من نداشت چون نمی‌دانستم در سریال چه می‌گذرد.»

هیل در ادامه اضافه می‌کند که به‌تازگی دیدن «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) را آغاز کرده اما به فصل چهارم این سریال فانتزی رسیده است. او توضیح می‌دهد که از دیدن سریال لذت می‌برد اما بعضی از رویدادهای فرهنگی زمانه را با این تأخیر از دست داده است: ««بازی تاج‌وتخت» خیلی مریض است. می‌دانم مسخره است چون در سال ۲۰۱۲ به سر می‌برم. هر بار سه قسمت می‌بینم همان‌طور که هر سریالی را پشت سر هم می‌بینند. اما فراموش کردم که سریال یک پدیده فرهنگی بوده و بلادرنگ اتفاق افتاده. اپیزود «عروسی سرخ» (Red Wedding) را آن شب به عنوان یکی از آن سه قسمت دیدم. با دوستانم تماس گرفتم و گفتم: «وای خدای من، راب استارک را کشتند و...» جواب دادند: «بله، برادر. یک رویداد فرهنگی در سطح پایان سریال «سوپرانوها» (Sopranos) بود.»»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید