news-background
news-background

رابرت داونی جونیور در فیلم "Spider-Man: Homecoming"

شاید باید گفت یکی از بهترین قرارداد هایی که در تاریخ سینما بسته شده است،قراردادی است که سونی و مارول اخیرا باهم بسته اند.باید از معاهده ای که بین سونی و مارول بابت اجازه برای استفاده از مردعنکبوتی در سایر عناوین ، متشکر بود.چرا که با توجه به این پیوند ما شاهد حضور اخرین تجسم سینمایی web-slinger که توسط تام هلند بازی میشود در فیلم "Captain America: Civil War" خواهیم بود.جایی که تعاملی بین او و تونی استارک رابرت داونی جونیور اتفاق خواهد افتاد.

اما اکنون مهم تر از ان،بازگشت لطف های طرف مقابل است،جایی که قرار است مرد اهنی را در  عنوان "Spider-Man: Homecoming" ببینیم.بله ظاهرا این قرار داد برای هردو نفر و برای طرفداران بسیار منفعت داشته است.

فیلم بازگشت به خانه که به عنوان نسخه ای جداگانه از سری مرد عنکبوتی ساخته میشود،قرار است توسط جان وات کارگردانی شود و داستان درباره زندگی قهرمان ما در دوران مدرسه ومعرفی او به عنوان یک سوپرقهرمان از نوع بد میباشد.تا کنون خبرهایی که از این عنوان جدید در دست دارد حاکی از بازی ماریسا تمی به عنوان عمه مه میباشد؛درکنار او حضور تونی رولری، لورا هریر و زندیا تایید شده است.مایکل کیتون نیز قرار بود به عنوان یک شرور در فیلم حضور داشته باشد که باتوجه به مهلت تایین شده ظاهرا او در لیست نباشد.

در هفته اینده ما فیلم "Captain America: Civil War" را در اروپا برروی پرده سینما خواهیم دید و در 6 می در امریکا نیز این فیلم را بر پرده سینما خواهیم دید.عنوان جدید مرد عنکبوتی نیز برای ماه ژوئن جهت شروع به فیلم برداری برنامه ریزی شده است و قرار است در 7ام جولای 2017 اکران شود.بزودی خبرهای بیشتری از این عنوان جدید وگمنام برای شما خواهیم داشت. با ما همراه باشید. (اگر می‌خواهید از خبرهای داغ سینمای دنیا با خبر بشوید بر روی اخبار سینمای جهان کلیک کنید)

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید