news-background
news-background

«هلن مک‌کروری» بازیگر سریال Peaky Blindres و فیلم Harry Potter در سن ۵۲ سالگی درگذشت

 

هلن مک‌کروری» بازیگر سریال «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) و فیلم «هری پاتر» (Harry Potter) در سن ۵۲ سالگی پس از مبارزه با بیماری سرطان درگذشت. «دیمین لوییس» همسر و همکار بازیگر مک‌کروری با انتشار بیانیه‌ای درگذشت این بازیگر در خانه را به تأیید رسانده است.

لوییس می‌نویسد: «با قلبی شکسته باید اعلام کنم که «هلن مک‌کروری»، آن زن زیبا و نیرومند پس از مبارزه‌ای قهرمانانه با سرطان در آرامش در خانه از دنیا رفت در حالی که موج عشق دوستان و خویشان احاطه‌اش کرده بود. همان‌گونه از دنیا رفت که زیسته بود. خدا می‌داند که عاشقش هستیم و چقدر خوش‌بخت بودیم که او را در زندگی خود داشتیم.»

مک‌کروری در سال ۱۹۶۸ در لندن زاده ضد ودر سال ۲۰۰۷ به ازدواج لوییس درآمد. آن‌ها دارای دو فرزندن به نام‌های منان و گالیور ۱۴ و ۱۳ ساله‌اند. مک‌کروری اخیراً ۱ میلیون دلار برای امور خیریه جمع‌آوری کرده بود.

مک‌کروری پس از تحصیل در رشته‌ی بازیگری در «دراما سنتر» لندن، در سال ۱۹۹۴ اولین فیلمش را با «مصاحبه با خون‌آشام» (Interview With The Vampire) تجربه کرد و سپس در نقش‌های پرشمار دیگری از جمله فیلم‌های «هری پاتر» و «اسکای‌فال» (Skyfall) «جیمز باند» ظاهر شد.

او بیشتر برای بازی در نقش «پالی گری» در سریال «پیکی بلایندرز» شبکه‌‌ی بی‌بی‌سی شناخته می‌شد و سابقه‌ی بازی در نقش «مادام کالی» در «پنی دردفول» (Penny Dreadful) را داشت.

«استیون نایت» خالق سریال «پیکی بلایندرز» به درگذشت مک‌کروری واکنش نشان داده و می‌نویسد:‌ «هلن یکی از بهترین بازیگران نسل خود بود. او بسیار توانمند و ماهر بود و این اتفاق غم‌انگیز است.»

«جی.کی. رولینگ» نویسنده‌ی «هری پاتر» نیز می‌گوید:‌ «از مرگ هلن مک‌کروری که بازیگری فوق‌العاده و زنی شگفت‌انگیز بود و خیلی زود ما را ترک کرد پریشان شده‌ام. به خانواده‌ی او تسلیت می‌گویم، به ویژه همسر و فرزندانش.»

«سم مندز» کارگردان فیلم برنده‌ی اسکار «۱۹۱۷» می‌گوید: «استعدادی شگفت‌آور، انسانی دلربا، و یک نوآور واقعی. دنیای سینما و تئاتر یکی از بهترین بازیگرانش را از دست داد و خانواده و آشنایانش یک روح فوق‌العاده و تسخیرناپذیر. دنیا بدون هلن بی‌نواتر خواهد بود.»        

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ۱۱:۰۸

حالا دو تا راهکار میتونه وجود داشته باشه . یکیش این که میتونن خیلی شیک و رمانتیک یه بازیگر دیگه رو به جای هلن مک‌کروری انتخاب کنن . یکیشم اینه که با یه دستکاری تو فیلمنامه بازیگر نقش عمه پالی شلبی ها تو متن سریال از دنیا بره که این تقریبا غیر ممکنه و همون مورد اول میتونه اتفاق بیفته .

نمایش اسپویل
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ ۰۳:۴۷

من نمیدونم چرا اینجا همه میگن عمه پالی!!!! بابا یارو خاله شلبی ها بود به خدا!!!!

نمایش اسپویل
۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ۲۳:۴۰

در آستانه فصل آخر پیکی بلایندرز این بدترین خبر میتونه باشه.... حالا باید فیلمنامه رو دستکاری کنن در حالی که وعده ی یه پایان ایده آل برای فصل ششم و آخر داده بودند ?

نمایش اسپویل
۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ۲۲:۲۶

توماس شلبی کجایی که عمتو کشتن

نمایش اسپویل
۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ۲۳:۳۸

خاله شلبی ها بود نه عمش ali_ghh

نمایش اسپویل