news-background
news-background

30NAMA Party: هفته هفدهم – فیلم CODA

 

در هفدهمین هفته برگزاری رویداد مجازی «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party) فیلم درام تحسین‌شده «کودا» (CODA) به کارگردانی «شان هیدر» به صورت رایگان پخش خواهد شد. این فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۶ درصد دریافت کرده است.

این فیلم درام تاریخی با نویسندگی و کارگردانی هیدر در مورد یک دانش‌آموز در مقطع دبیرستان است که تنها فرد دارای شنوایی در خانواده‌ ناشنوای خود است و باید بین حفظ اتحاد خانواده و تعقیب رؤیاهایش یکی را انتخاب کند. این فیلم در شب افتتاحیه بخش مسابقه درام‌های آمریکایی ساندنس روی پرده رفت و با قراردادی ۲۵ میلیون دلاری توسط اپل خریداری شد.«کودا» که مخفف «فرزند بزرگسالان ناشنوا» (Child of Deaf Adults) است، سرگذشت «روبی» با بازی «امیلیا جونز» را دنبال می‌کند، تنها عضو شنوای یک خانواده‌ی ناشنوا. وقتی که کسب و کار ماهیگیری خانواده تهدید می‌شود، او دو راه تعقیب رؤیای موسیقی و ترس از ترک والدینش را پیش روی خود می‌بیند. این فیلم بر اساس یک اثر فرانسوی (La Famille Bélier) ساخته شده است.

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفتگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته پنجشنبه ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۰) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید