news-background
news-background

30NAMA Party: هفته هجدهم – فیلم Don’t Breathe 2

در هجدهمین هفته برگزاری رویداد مجازی «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party) فیلم «نفس نکش ۲» (Don’t Breathe 2 2021) به کارگردانی «رودو سایاگوئز» و بازی «استیون لنگ»، «بابی اسکافیلد» و «آدام یانگ» به صورت رایگان پخش خواهد شد. این فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۴۱ درصد دریافت کرده است.

داستان «نفس نکش ۲» به چند سال پس از وقایع قسمت اول می‌رود. «نورمن نورستورم» زندگی آرامی را سپری می‌کند تا اینکه نتیجه شرارت‌های گذشته‌اش در برابرش قرار می‌گیرد. نورمن در قسمت اول فیلم شخصیتی وحشت‌آفرین بود، اما در این دنباله هدف رفتارهای وحشت‌آور قرار می‌گیرد و در مقابل شرارت می‌ایستد.«فیدی آلوارز» که فیلمنامه قسمت او و دوم «نفس نکش» را به نگارش درآورده، یکی از تهیه‌کنندگان دنباله است و «رودو سایاگوئز» برای اولین بار بر روی صندلی کارگردانی نشسته است. این کارگردان در نگارش فیلمنامه با آلوارز مشارکت کرده و قرار است تهیه‌کننده ریبوت «کشتار با اره برقی در تگزاس» (Texas Chainsaw Massacre) باشد.

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفت‌وگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته جمعه ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۰) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید