news-background
news-background

30NAMA Party: هفته شانزدهم – فیلم Reminiscence

در شانزدهمین هفته برگزاری رویداد مجازی «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party) فیلم علمی-تخیلی «خاطره» (Reminiscence) به کارگردانی «لیسا جوی» و بازی «هیو جکمن»، «تندی نیوتن»، «کلیف کورتیس»، «مارینا دتاواریا»، «دنیل وو»، «موجین آریا»، «برت کالن»، «ناتالی مارتینز»، «انجلا صرافیان»، و «نیکو پارکر» به صورت رایگان پخش خواهد شد. این فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۳۸ درصد دریافت کرده است.

داستان فیلم در مورد «نیک بنیستر» با بازی جکمن است، یک کارآگاه خصوصی ذهن که به مشتریانش یاری می‌رساند خاطرات فراموش‌شده خود را به یاد آورند. او که در سواحل میامی ساکن است، با از راه رسیدن مشتری جدیدی با بازی «ربکا فرگوسن»، زندگی‌اش برای همیشه تغییر می‌کند. همچنان‌که بنیستر تلاش می‌کند حقیقت را پیرامون ناپدید شدن مشتری جدیدش کشف کند، به یک دسیسه پی می‌برد و در نهایت باید به این پرسش پاسخ دهد که برای حفظ عزیزان تا کجا می‌توان پیش رفت؟

«خاطره» اولین فیلم بلند جوی در مقام کارگردان است. او سابقه کارگردانی یکی از اپیزودهای سریال «وست‌ورلد» را دارد. جوی به همراه نولان، و «مایکل دلوکا» و «آرون رایدر» فیلمنامه «خاطره» را به نگارش درآورده است.

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفتگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته پنجشنبه ۲۶ آگست (۴ شهریور ماه ۱۴۰۰) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید