news-background
news-background

30NAMA Party: هفته بیست و هشتم – فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

در بیست و هشتمین هفته برگزاری رویداد مجازی «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party) فیلم «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) به کارگردانی «دستین دنیل کرتون» به صورت رایگان پخش خواهد شد. این فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۲ درصد دریافت کرده است.

فیلم «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» که رکورد فروش افتتاحیه داخلی در «روز کارگر» را با ۹۰ میلیون دلار شکست، در حال حاضر بالاترین امتیاز «راتن تومیتوز» مخاطبین را در میان عناوین «دنیای سینمایی مارول» کسب کرده است.«سیمو لیو» در این فیلم نقش «شانگ-چی» را بازی کرده است. «آکوافینا»، «تونی لیونگ»، «میشل یو»، و «رانی چی‌ینگ» دیگر بازیگران «شانگ-چی» خواهند بود. دیزنی «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» را ۳ سپتامبر به مدت ۴۵ روز اکران کرد و سپس به شبکه دیزنی+ برد.

شخصیت «شانگ-چی» در دهه ۱۹۷۰ توسط مارول خلق شد. در کتاب‌های کامیک، او فرزند یک گلوبالیست چینی است که بدون تماس با دنیای بیرون رشد و آموزش دیده. هنرهای رزمی و مهارت‌های بدیع آموخته و در نهایت به دنیای بیرون راه پیدا می‌کند تا اهداف پدرش را محقق کند، اما با این حقیقت مواجه می‌شود که پدرش آن شخص نوع‌دوستی که ادعا می‌کند نیست.

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفت‌وگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته پنجشنبه ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان ماه ۱۴۰۰) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید