news-background
news-background

30NAMA Party: هفته بیست و سوم – فیلم Many Saints of Newark

در بیست و سومین هفته برگزاری رویداد مجازی «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party) فیلم «خیل قدیسان نیوآرک» (Many Saints of Newark) به کارگردانی «آلن تیلور» با بازی «مایکل گاندولفینی»، «جان برنتال»، «کوری استال»، «بیلی مگنوسن»، «ری لایوتا»، «لزلی اودوم جونیور»، «مایکل دروسی»، «ورا فارمیگا»، و «جان ماگارو» به صورت رایگان پخش خواهد شد. این فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۳ درصد دریافت کرده است.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: آنتونی سوپرانو جوان در یکی از پرآشوب‌ترین دوران تاریخ نیوآرک در حال رشد و مرد شدن است در حالی که گانگسترهای رقیب خانواده خلافکار و قدرتمند دی‌مئو را در شهری که درگیر شورش‌های نژادی است به چالش می‌کشند. «دیکی مالتیسانتی» که در این دوران سخت گرفتار شده، می‌کوشد وظایف شخصی و حرفه‌ای‌اش را انجام دهد – مردی که آنتونی نوجوان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و او را به یکی از قدرتمندترین خلافکارانی که می‌شناسیم تبدیل می‌کند.

«خیل قدیسان نیوآرک» در اولین هفته اکران در آمریکا ۵ میلیون دلار فروخت. پخش پیش‌درآمد «خیل قدیسان نیوآرک»از اچ‌بی‌و مکس با بازی بعضی از بازیگران قبلی سریال «سوپرانوها» سبب شده که آن سریال دوباره به رتبه‌های بالاتر جدول پربیننده‌ترین‌ها برسد.این فیلم ۱ اکتبر از اچ‌بی‌او مکس پخش شد و اگرچه در گیشه به توفیقی دست پیدا نکرد، اما «ورایتی» گزارش داده است که هفته گذشته به پربیننده‌ترین فیلم شبکه بدل شده و مخاطبین را به دیدن سریال «سوپرانوها» واداشته است.

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفت‌وگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته پنجشنبه ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر ماه ۱۴۰۰) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید