news-background
news-background

30NAMA Party: هفته بیست و نهم – فیلم Venom: Let There Be Carnage

در بیست و نهمین هفته برگزاری رویداد مجازی «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party) فیلم «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» (Venom: Let There Be Carnage) به کارگردانی «اندی سرکیس» و بازی «تام هاردی» به صورت رایگان پخش خواهد شد. این فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۶۰ درصد دریافت کرده است.

در این دنباله شخصیت براک ژورنالیست در مقابل «کارنیج» یا «کلتوس کسدی» قرار می‌گیرد. در پایان قسمت اول «ونوم» فاش شده بود که نقش «کارنج» را «وودی هارلسون» ایفا خواهد کرد. کسدی یک قاتل زنجیره‌ای در کتاب‌های کامیک است. «میشل ویلیامز» و «رید اسکات» نیز به «نایومی هریس» می‌پیوندند که در قسمت دوم نقش شخصیت شرور «شریک» (Shriek) را بازی می‌کند. «استیون گراهام»، «شان دلانی»، «لورنس اسپلمن» و «لری الومبامیو» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.«اندی سرکیس» برای «بگذار کشتار به پا شود» بر روی صندلی کارگردانی نشسته و چهارمین فیلم بلند خود را در این مقام تجربه می‌کند.

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفت‌وگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته پنجشنبه ۲۵ نوامبر (۴ آذر ماه ۱۴۰۰) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید