news-background
news-background

30NAMA Party: هفته بیست و دوم – فیلم The Card Counter

در بیست و دومین هفته برگزاری رویداد مجازی «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party) فیلم «شمارنده کارت» (The Card Counter) به کارگردانی «پل شریدیر» با بازی «اسکار آیزاک»، «تیفانی هدیش» و «ویلم دافو» به صورت رایگان پخش خواهد شد. این فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۶ درصد دریافت کرده است.

«اسکار آیزاک» در «شمارنده‌ کارت» نقش قمارباز و کهنه‌سربازی را بازی می‌کند به یک مرد جوان کمک می‌کند از یکی از دشمنانش انتقام بگیرد. در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «رستگاری در «شمارنده کارت» پل شریدر یک بازی طولانی است. داستان این تریلر انتقامی که با تنش منحصر به فرد و سینمایی شریدر بازگو شده، و بازیگرانی چون «اسکار آیزاک»، «تیفانی هدیش»، «تای شریدان» و «ویلم دافو» نقش‌آفرینی کرده‌اند، در مورد یک بازجوی سابق نظامی است که قمار روی آورده و تصمیمات گذشته او را رها نمی‌کنند.»

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفت‌وگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته پنجشنبه ۷ اکتبر (۱۵ مهر ماه ۱۴۰۰) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید