news-background
news-background

معرفی 15 عنوان ترسناک محصول دیزنی

فیلم ها و انیمیشن های دیزنی مدتهاست با داستان هایی متفاوت برای تمامی سنین و اغلب بچه ها ساخته می شوند. اما امروز می خواهیم 15 عنوان را معرفی کنیم که دیدن برخی از شخصیت ها و لحظات آنها برای کودکان ترسناک بوده و همیشه یک خاطره ای ترسناک برای افرادی که در گذشته ها با آنها رو به رو شده اند نیز به جا گذاشته است. پس در ادامه با این عناوین آشنا می شویم که برخی از آنها نیز خاطره انگیز می باشند.


THE ADVENTURES OF ICHABOD AND MR. TOAD 1949

sleepy-hollow

در حالی که در نیمه شب بادی میان درختان بید می پیچد و صدای وزغ ها به گوش می رسد ناگهان سوارکار بی سر ظاهر می شود. در حال حاضر شخصیت این داستان به عنوان یک آیتم محبوب برای شب هالووین استفاده می شود!

[لینک دانلود]


BRAVE 2012

brave

این انیمیشن درباره ی یک شاهزاده خانم به نام «مریدا» که مهارت های بالایی در تیراندازی با کمان دارد. روزی او از خانه فرار می کند و به دنبال سرنوشت زندگی اش می رود و در این راه به طور کاملا اتفاقی باعث ایجاد هرج و مرج در قلمرو پدرش می شود. او تصمیم می گیرد با تکیه بر مهارت های خودش این مشکل را حل کند.

[لینک دانلود]


ESCAPE TO WITCH MOUNTAIN 1975

escape-to-witch-mountain

«تیا» (ریچارد دز) و «تونی مالون» (آیزنمان) بچه‌های یتیمی هستند که اصل و نسب ناشناخته‌ای دارند. توانائی‌های ماوراء طبیعی آن دو از جمله پیش‌گوئی و تله‌پاتی، توجه میلیونری به‌نام «بولت» (میلاند) را جلب می‌کند و او تصمیم می‌گیرد از بچه‌ها سوء استفاده کند. به‌زودی نیز موفق می‌شود با اسناد جعلی آنان را نزد خودش بیاورد. اما بچه‌ها می‌گریزند و سرانجام با کمک «جیسن اودی» (آلبرت) در می‌یابند که آخرین بازمانده‌های یک سفینه فضائی هستند که در دریا سقوط کرده است.

[لینک دانلود]


THE NIGHTMARE BEFORE CHRISTMAS 1993

nightmare-before-christmas

داستان از شهر هالوین اغاز می شود. شهری که هیولا های ترسناک کودکان در ان سکونت دارند. اما آنان بد جنس نیستند و اما سیر اصلی داستان با جک یا پادشاه کدو تنبل ها که اسکلتی خوش تیپ و جذاب است رنگ می گیرد. او که از کار های همیشگی اش خسته شده و در جست و جوی سالی متفاوت است، پا در شهری دیگر می گذارد و بعد از دیدن جشن کریسمس تصمیم می گیرد کریسمس ان سال را خود رهبری کند.

[لینک دانلود]


TOY STORY 3 2010

toy-story-3

شاید از خود بپرسید که چه چیزی ترسناکی در مورد یک فیلم انیمیشنی مانند اسباب بازی ها وجود دارد  ؟ داستان اسباب بازی بر پایه و اساس کمپانی «پیکسار» ساخته شده است که با یک تاریخ غنی از شخصیت های به یاد ماندنی، صحنه های خنده دار و لحظات احساسی را برای ما زنده می کند. اما صحنه ی ترسناک زمانی بود که اندی به دانشگاه رفته بود و دیگر اسباب بازی ها می خواستند به زباله دانی پرت بشوند !

[لینک دانلود]


THE BLACK HOLE 1977

the-black-hole1

پس از موفقیت جنگ ستارگان در سال 1977، بسیاری از استودیوهای هالیوود شروع به سرمایه گذاری بر روی فیلم هایی با ژانر ماجراجویی و علمی تخیلی کرند. اما «والت دیزنی» هیچ فرقی نکرد و تلاش خود را بیشتر برای تصرف جایگاه اول باکس آفیس می کرد. به همین منظور یک عنوانی ماجراجویی و سرگرم کننده به بازار عرضه کرد که یکی از تاریک ترین عناوین سینمایی دیزنی به شمار می رود. یک ناو جستجوگر سفینه‌ای گمشده را پیدا میکند که توسط دانشمندانی مرموز در لبه‌ یک سیاه‌چاله اداره میشود و صحنه های ترسناکی را دیدیم !

[لینک دانلود]


BAMBI 1942

bambi1

مسلما اگر بخواهیم در مورد صحنه ای غم انگیز میان عناوین دیزنی صحبت کنیم، لحظه ی مرگ مادر «بامبی» است. داستانی که 70 ساله هنوز هم میان برترین های آنها بوده است.«بامبی» بعد از اینکه مادرش توسط شکارچیان کشته می شود، آرام آرام بزرگ شده و راه و رسم زندگى در جنگل را مى‏ آموزد.

[لینک دانلود]


SNOW WHITE AND THE SEVEN DWARFS 1937

snow-white

«سفید برفى» یتیم در خدمت نامادری اش، ملكه‏اى شریر و شیطان صفت است. ملكه میخواهد «سفید برفى» را سر به نیست كند. اما سفید برفى نجات میابد و در كلبه‏ ى هفت كوتوله پناه میگیرد.

اما شخصیتی که در بالا میبینید به یک کابوس شوم در خواب های ما تبدیل شده بود !

[لینک دانلود]


HE WATCHER IN THE WOODS 1980

the-watcher-in-the-woods

هنگامی که یک خانواده قصد بازگشت به خانه اشان را دارند، دختران جوان اتفاقات عجیب و غریبی را تجربه می کنند که این اتفاق ها مسلما ترسناک بوده اند.


FANTASIA 1940

fantasia1

داستان این انیمیشن برگرفته از یک شعر گوته به نام شاگرد جادوگر هست. در این انیمیشن جاودگر به دنبال کسی میگردد تا فوت و فن های مربوط به جادوگری را به او آموزش دهد. در همین بین جادوگر کسی را به جز میکی موش قصه ما پیدا نمی کند. روزی جادوگر کارگاه رو ترک میکند و میکی میخواهد که با جادوگری کارهایش را انجام دهد ولی متاسفانه هنوز چیز زیادی یاد نگرفته است.

[لینک دانلود]


THE BLACK CAULDRON 1985

black-cauldron

در سرزمین پرایدین، «شاخ شاه» (هرت) بدجنس دنبال خوکی غیب گو به نام «هن ون» می گردد تا از طریق او بتواند پاتیل سیاه جادویی را پیدا کند...

[لینک دانلود]


DARBY O’GILL AND THE LITTLE PEOPLE 1959

darby-ogill

داستان آدم عجیب و غریبی می باشد که در کارش خیلی زیرک است.  او یک مسابقه برای پادشاه ترتیب می دهد که صحنه های ترسناکی را به دنبال دارد.


PINOCCHIO 1940

pinocchio

پیرمرد نجارى به نام « ژپتو » آرزو مى‏ كند كه كاش عروسك چوبى‏ اش، با نام « پینوكیو » تبدیل به پسرى واقعى مى‏ شد. یك پرى جادویى « پینوكیو » را زنده مى‏ گرداند ؛ اما این آغاز دردسرهاى « ژپتو » است. اما قسمت های ترسناک این کارتون زیاد بوده اند و یکی از آنها نیز لحظه زندانی شدن پینوکیو در پارک بود که به الاغ تبدیل می شود !

[لینک دانلود]


RETURN TO OZ 1985

return-to-oz

"دوروتی" که توسط دختری اسرارآمیز از آزمایشاتی وحشتناک نجات داده می شود،پس از نابودی زیباییهای سرزمین جادویی توسط یک ساحره و پادشاه به "از" فراخوانده می شود...

[لینک دانلود]


SOMETHING WICKED THIS WAY COMES 1983

something-wicked

در یک شهر آمریکایی کوچک، یک سیرک شیطانی افتتاح می شود که قصد دارند برای خودشان چند طعمه به دام بیاندازند. شخصیت های معمولی این فیلم نیز از عناوین ترسناک امروزی وحشتناکترند ! (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید