news-background
news-background

10 فیلمی که شما را برای حمله بیگانه ها آماده میسازد

با توجه به چیزهایی که در فیلمها دیده ایم، مطمئن شدیم که این اتفاق قطعا رخ خواهد داد... ورود بیگانه ها به زمین!!!

آیا آنها در حال نقشه کشیدن برای حمله به منابع ما هستند؟ آیا میخواهند ما را بجای دیگری ببرند؟ ما را به بردگی بگیرند یا اصلا به سادگی با ما دوست شوند؟ ما چیزی نمیدانیم، در نتیجه باید برای هر اتفاقی آماده شویم. حال نگاهی به  فیلمهایی می اندازیم که ما را برای حمله بیگانه ها از پایین تر سطح تهدید به بالاترین آن، آماده میسازند.

تهدید مرحله اول: برخورد نزدیک از نوع سوم (Close Encounters of the Third Kind 1977)

1

یک تصویری صمیمی از یک تمدن که در تلاش برای کشف علت های ناشناخته میباشد و همچنین مردی که وسواسش را به این حوادث پیدا کرده و اجازه میدهد که بیشتر زندگیش را درگیر آن کند، میباشد. این فیلم یک کلاسیک بی انتها از استیون اسپیلبرگ است. برنده ی دو جایزه اسکار و دارای اجراهای بی نقص ملیندا دیلون و ریچارد دریفوس بوده و نقاشی زیبایی از یک تجربه گرم با موجودات فرا زمینی میباشد.

از این فیلم چه میفهمیم : با اینکه اکثر بیگانگان شوم بنظر میرسند، ولی همه آنها نمیخواهند مارا بخورند. بیگانه ها در برخورد نزدیک تنها علاقه مند به نواختن موزیکی خوب برای ما و برگرداندن کسانی که با اشتباهی کوچک از بین برده اند، میباشند. آنها در این طرح بزرگ از همه نظر کاملا بی خطر هستند.

دانلود فیلم

تهدید مرحله دوم: ای. تی. موجود فرازمینی (E.T. the Extra-Terrestrial 1982)

2

این یک فیلم دیگر از اسپیلبرگ میباشد که به دوستی بیگانه ها و بررسی تم های مختلف و حتی سمتهای مختلف آنها در برخوردی نزدیک میپردازد. داستان درباره یک بیگانه است که از سفینه اش جا مانده و توسط پسر بچه ای پیدا میشود. این دو در ادامه بایکدیگر دوست هایی صمیمی میشوند.

از این فیلم چه میفهمیم: ای. تی. خود نمیخواست که به انسانها هرگونه آسیبی برساند. آنچه از این فیلم میتوان حدس زد این است که مردم و سازمانهای دولتی، گاهی با دیدن بیگانه ها، واقعا دیوانه وار برخورد میکنند و حتی ممکن است برای پیدا کردن آنها، شما را چه درخیابان و چه در منزلتان تعقیب کنند!

دانلود فیلم

تهدید مرحله سوم: نشانه ها (Signs 2002)

3

نشانه ها، شاید آخرین فیلم بزرگِ کارگردان ام. نایت شیامالان(M. Night Shyamalan) باشد و آنرا در میان بیشترین فیلمهای انسانی اش بهمراه وجود برخی تصاویر شگفت انگیز از بیگانه ها قرار دهد. این فیلم، فیلمی شخصیت محور است و هنوز هم به یک فرهنگ عامه اشاره دارد.

از این فیلم چه میفهمیم: بیگانگان شاید ترسناک بنظر بیایند ولی در حقیقت آنها خیلی احمق هستند، زیرا گاهی به سیاره ای حمله میکنند که دارای 70% مواد سمی برای آنان میباشد.

دانلود فیلم

تهدید مرحله چهارم: کادر آموزشی (The Faculty 1998)

4

رابرت رودریگز دارای طیف گسترده ای از فیلمها هست و "کادر آموزشی" یکی از فراموش شده های آن میباشد. یک گروه که در مواضع حمله بیگانه ها، به یکی از ترسناکترین محلها در دنیا، یعنی دبیرستان(!) قرار گرفته اند. کادر آموزشی یک فیلم خوب و دلهره آور میباشد.

از این فیلم چه میفهمیم: بیگانگان اغلب توسط چیزهای ساده ای آسیب دیده و ازبین میروند، همچنین شما باید حواستان به افرادی که تازه به شهر آمده اند باشد زیرا ممکن است آنها بیگانه باشند.

دانلود فیلم

تهدید مرحله پنجم: حمله به بلوک (Attack the Block 2011)

5

این فیلم که معرف جان بویگا بود، همچنین فیلمی علمی تخیلی-ترسناک و کمدی میباشد. حمله به بلوک فیلمی هیجان انگیز بوده و پایه و اساس آن، کاراکترها میباشند زیرا شما با دیدن فیلم، به آنها اهمیت میدهید.

از این فیلم چه میفهمیم: اهمیت تشکیل یک گروه از متحدان، برای مقابله با بیگانه ها. حتی اگر این گروه شمال قاچاقچی مواد مخدر محله باشد.

دانلود فیلم

تهدید مرحله ششم: آنها زنده هستند (They Live 1988)

6

این یک فیلم طنز، اکشن و کمدی ساخته جان کارپنتر میباشد. از ویژگی های این فیلم میتوان به وجود صحنه های مبارزه ی خوبی با توجه به بودجه کم آن، اشاره کرد. "آنها زنده هستند" یک فیلم نمادین از آن چیزی است که از یک داستان علمی تخیلی انتظار میرود. شما چکاری باید انجام دهید وقتی جهان توسط بیگانگان تسخیر شده است؟ ... شما باید آنرا پس بگیرید.

از این فیلم چه میفهمیم: دو درس درباره زندگی آنها میتوانیم یادبگیریم: 1. آنها میتوانند در حال حاضر نیز درمیان ما وجود داشته باشند. 2. حتی دنیوی ترین فرد نیز میتواند تمام تغییرات را ایجاد کند.

دانلود فیلم

تهدید مرحله هفتم: مریخ حمله میکند (Mars Attacks 1996)

7

دو فیلم درباره حمله بیگانگان در سال 1996 اکران شد، یکی "مریخ حمله میکند" و دیگری "روز استقلال". هر دو دارای بازیگران و جلوه های ویژه ی نوآورانه ای بودند ولی فقط یکی از آنها واقعا خوب بود. فیلم کمدی تیم برتون بر اساس کارت های تجاری Topps بود و نسبت به فیلم روز استقلال، دارای طنز بیشتر، انسانیت بیشتر و همچنین بیگانه هایی ترسناکتر بود.

از این فیلم چه میفهمیم: پولهای خود را در سوابق اُپرا (Opera Records) سرمایه گذاری کنید!!!

دانلود فیلم

تهدید مرحله هشتم: جنگ دنیاها (War of the Worlds 2005)

8

راه های زیادی برای جنگ میان دنیاها وجود دارد. از متن اصلی اچ جی ولز گرفته تا اورسن ولز در رادیو و حتی نسخه سال 1953 از این فیلم، همگی در مورد توانایی انسان برای نجات یافتن و زنده ماندن میباشند. چیزی که فیلم اسپیلبرگ را حتی بیشتر از قبل دلخراش تر ساخت، این بود که این فیلم در زمانی به نمایش درآمد که جهان نیاز به یادآوری پیروزی انسان بر شیطان را داشت.

از این فیلم چه میفهمیم: جوانه X را در منزل رها کنید و به روی هر بیگانه ای که پیدا کردید عطسه کنید!

دانلود فیلم

تهدید مرحله نهم: حمله ی جسد-دزدها (Invasion of the Body Snatchers 1978)

9

همانند فیلم "آنها زنده هستند"، ترسناکترین نوع این حمله ها در فیلمها، آنهایی است که ما حتی نمیدانیم اتفاق افتاده اند، زمانی که بیگانگان در جامعه ما جذب میشوند و فریبانه به راه خود ادامه میدهند. این فیلم به کارگردانی فیلیپ کافمن و بازسازی از یک فیلم اورجینال کلاسیک بوده و دارای یکی از بهترین پایان ها در کل فیلمهای تاریخ میباشد.

از این فیلم چه میفهمیم: به هیچ کس اعتماد نکنید!!!

دانلود فیلم

تهدید مرحله دهم: موجود (The Thing 1982)

10

فیلمهای کلاسیک جان کارپنتر، یک کلاسیک سرد و سنگین بوده، اگرچه بازخورد های ضعیفی در زمان خودش داشته است. از ویژگی های فیلمهایش، میتوان وجود بهترین جلوه های ویژه و داستان های دلسرد کننده را نام برد. فیلم "موجود"  با هنرنمایی کرت راسل و کیت دیوید بوده و دارای جلوه های ویژه ای ناب توسط راب بوتین و استن وینستون میباشد. شما نمیتوانید این فیلم را از دست دهید و حتما باید به تماشایش بنشینید.

از این فیلم چه میفهمیم: شما هیچ کاری نمیتوانید دربرابر حمله بیگانگان انجام دهید. آنها پیروز میشوند و شما نابود خواهید شد.

دانلود فیلم

منبع: Comingsoon

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۱:۱۹

و یکی از بهترین فیلم ها درباره فضایی ها هم کشک؟!!! https://30nama.com/movie/8269/District-9-2009

نمایش اسپویل