news-background
news-background

10 فیلمی برتری که در ماه سپتامبر اکران خواهند شد

 

فصل تابستان امسال به یکی از بی رمق ترین فصل های دنیای سینما بدل شد و تماشاگران از تعداد کمی از فیلم ها راضی بودند تا ماه آگوست که یک بلاک باستر موفق شد این بی رمقی را کنار بگذار. فیلم "جوخه انتحار" که در ماه آگوست اکران شد موفق شد بیش از 600 میلیون دلار فروش داشته باشد تا به یکی از موفق ترین فیلم های سال 2016 میلادی تبدیل شود. همچنین فیلم های "مادران بد" ، "سوسیس پارتی" ، "نفس نکش" و "هنگام خاموشی" نیز نسبت به بودجه خود فروش خوبی داشتند و نظر مثبت هوادران را با خود به همراه داشتند. از فیلم هایی که در این فصل شکست خوردند و موفقیت چندانی نداشتند میتوانیم به "بن-هور" اشاره کنیم که با بودجه سنگین 100 میلیون دلاری منتشر شد و اصلا نتوانست فروش خوبی داشته باشد.

ده فیلم مهمی که صحبت های در مورد آن بیشتر از فیلم های دیگری بود که در چند هفته آینده اکران خواهند شد به شرح زیر هستند :

 

The Light Between Oceans
( تاریخ انتشار: 2 سپتامبر 2016 )
مشاهده تریلرهای فیلم

"نور میان اقیانوس" یک فیلم تاریخی ، درام و رمانتیک است که توسط درک سیانفرانس کارگردانی شده و براساس رمانی با همین نوشته ام.ال استدمن است که در سال 2012 منتشر شده است. این فیلم محصول چند شرکت بین المللی تولید فیلم از جمله دریم ورک پیکچرز ، ریالنس اینترتیمنت ، پارتیسیپنت مدیا و هیدی فیلم میباشد. از بازیگران این فیلم میتوان به مایکل فاسبندر، آلیسیا ویکاندر، ریچل وایسز، برایان براون و جک تامپسون اشاره کرد. این فیلم در 1 سپتامبر در جشنواره فیلم ونیز برای رقابت شیر طلایی رونمایی شد. فیلم توسط تاچستون پیکچرز در تاریخ 2 سپتامبر در ایالت متحده اکران شد و در تاریخ 4 نوامبر در بریتانیا اکران خواهد شد. این فیلم با بودجه 20 میلیون دلاری شاخته شده است.

 

Yoga Hosers
( تاریخ انتشار: 2 سپتامبر 2016 )
مشاهده تریلر فیلم

"احمق های یوگا" یک فیلم کمدی ، ترسناک است که توسط کوین اسمیت نویسندگی و کارگردانی شده است. این فیلم اسپین آف فیلم "عاج فیل" ساخته کوین اسمیت است. در این فیلم جانی دپ به همراه دخترش لیلی رز دپ بازی میکند. همچنین دختر کوین اسمیت هارلی کوئن اسمیت و تایلر پوزی در این فیلم حضور دارند. این دومین فیلم از سه گانه کوین اسمیت میباشد که 24 ژانویه 2016 در فیستوال ساندنس رونمایی شد. این فیلم برنامه ریزی شده بود تا در تاریخ 2 سپتامبر 2016 اکران منتشر شود. این فیلم با بودجه 50 میلیون دلاری ساخته شده است.

 

Sully
( تاریخ انتشار: 9 سپتامبر 2016 )
مشاهده تریلرهای فیلم

"سالی" یک فیلم درام زندگینامه آمریکایی به کارگردانی کلینت ایستوود و نوشته شده توسط تاد کمارنیکی، براساس داستان بلندترین وظیفه توسط چسلی سولنبرگر و جفری زاسلو است. در این فیلم ستارگانی همچون تام هنکس، آرون اکهارت، لورا لینی، هولت مک‌کالانی و جری فرارا نقش دارند. فیلم در مورد پرواز 1549 خطوط هوایی آمریکا میباشد که در دریا فرود آمد. این فیلم در چهل و سومین دوره فیستوال تلوراید رونمایی شد و برنامه ریزی شده است تا در تاریخ 9 سپتامبر 2016 در ایالات متحده اکران شود.

 

Blair Witch
( تاریخ انتشار: 16 سپتامبر 2016 )
مشاهده تریلر فیلم

"جادوگر بلر" یک فیلم ترسناک روانی شناختی آمریکایی است توسط آدام وینگارد کارگردانی شده است و کیت کالدر، روی لی، استیون اشنایدر و جسیکا وو کار تهیه کنندگی را بر عهده داشته اند. فیلم نامه فیلم را سایمون برت نوشته است. این فیلم دنباله مستقیم فیلم پروژه جادوگر بلر ساخته سال 1999 میباشد. بازیگران این فیلم جیمز آلن مک کیون، والری کاری و کالی هرناندز میباشند. این فیلم در تاریخ 22 جولای 2016 در کامیکان سندیگو رونمایی شد. همچنین در تاریخ 11 سپتامبر در فیستیوال فیلم تورنتو رونمایی خواهد داشت. این فیلم برنامه ریزی شده است تا در تاریخ 16 سپتامبر 2016 اکران شود.

 

Snowden
( تاریخ انتشار: 16 سپتامبر 2016 )
مشاهده تریلر های فیلم

"اسنودن"یک فیلم زندگی‌نامه‌ای به کارگردانی الیور استون است. این فیلم بر اساس ماجراهای ادوارد اسنودن، افشاگر برنامه‌های جاسوسی آمریکا میباشد و قرار است روز 16 سپتامبر به نمایش عمومی در آید. در این فیلم داستانی جوزف گوردون لویت نقش ادوارد اسنودن را بازی می‌کند. ملیسا لیو، زکری کینتو و تام ویلکینسون بازیگران دیگر این فیلم هستند.فیلمنامه این فیلم که توسط خود استون نوشته شده، بر اساس کتاب «پرونده‌های اسنودن؛ جزئیات ماجراهای تحت تعقیب ترین مرد جهان» نوشته لوک هاردینگ، روزنامه نگار گاردین بوده است.این کتاب تابستان 1394 از سوی انتشارات میلکان و با ترجمه ارغوان اشتری منتشر شده است. فیلمبرداری فیلم در مونیخ آغاز شده بود.

 

The Magnificent Seven
( تاریخ انتشار: 23 سپتامبر 2016 )
مشاهده تریلرهای فیلم

"هفت دلاور" یک فیلم رو به اکران آمریکایی در سبک وسترن و اکشن به کارگردانی آنتونی فوکوآ است که به عنوان نسخه بازخلق‌شدهٔ فیلمی به همین نام محصول سال ۱۹۶۰ به شمار می‌رود که خود آن نیز نسخه بازخلق‌شده فیلم ژاپنی «هفت سامورایی» در سال ۱۹۵۴ به حساب می‌آید. در این فیلم بازیگرانی همچون کریس پرت، دنزل واشنگتن، هیلی بنت، مت بامر، وینسنت دن آفریو، ایتن هاک و پیتر سارسگارد ایفای نقش می‌کنند. فیلمبرداری فیلم از ۱۸ مه ۲۰۱۵ در شمال باتون‌روژ، لوئیزیانا شروع شده و قرار است توسط کلمبیا پیکچرز در ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۶ به نمایش درآید.

 

Storks
( تاریخ انتشار: 23 سپتامبر 2016 )
مشاهده تریلرهای فیلم

"لک لک" یک انیمیشن آمریکایی به کارگردانی نیکولاس استالر و داگ سوئیتلند میباشد. فیلم نامه این فیلم توسط استالر نوشته شده است و بر اساس ایده خودش میباشد و کمپانی وارنر بروز انیمیشن آن را تولید خواهد کرد. از صدا پیشگان این فیلم میتوان به اندی سمبرگ، کتی تاج، کلسی گرامر، کیگان-مایکل کی، اردن پله، جنیفر آنیستون، تای بورل، دنی ترج، و استفان کرامر گلیکمن اشاره کرد. این فیلم برنامه ریزی شده است تا در تاریخ 23 سپتامبر 2016 اکران شود

 

MasterMinds
( تاریخ انتشار: 30 سپتامبر 2016 )
مشاهده تریلر فیلم

"فکربکر" یک فیلم کمدی آمریکایی به کارگردانی جارد هس میباشد. این فیلم بر اساس دزدی بانک لومیس فارگو در سال 1997 میباشد که 17.3 میلیون دلار ( به ارزش 25 میلیون دلار الان ) دزدی شد. کریس بومن، هابل پالمر، و امیلی اسپیوی کار فیلم نامه را بر عهده دارند. از بازیگران این فیلم میتوان به زک گالیفیاناکیس، اوون ویلسون، کریستن ویگ، و جیسون سودیکیس اشاره کرد. این فیلم در تاریخ 30 سپتامبر 2016 توسط کمپانی رلتویتی مدیا منتشر خواهد شد.

 

Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children
( تاریخ انتشار: 30 سپتامبر 2016 )
مشاهده تریلرهای فیلم

خانهٔ دوشیزه پرگرین برای بچه‌های عجیب یک فیلم رو به اکران آمریکایی در سبک ماجراجویی و فانتزی، به نویسندگی جین گولدمن و کارگردانی تیم برتون است، که بر اساس رمانی به همین نام به قلم رانسوم ریگز ساخته شده‌است. در این فیلم بازیگرانی همچون اوا گرین، ایسا باترفیلد، کریس اودوود، آلیسون جانی، ترنس استامپ، روپرت اورت، جودی دنچ و ساموئل ال. جکسون ایفای نقش می‌کنند. خانهٔ دوشیزه پرگرین برای بچه‌های عجیب در فوریه ۲۰۱۶ در انگلستان، و سپس در ۲۵ دسامبر ۲۰۱۶ توسط فاکس قرن بیستم در آمریکا اکران خواهد شد.

 

American Honey
( تاریخ انتشار: 30 سپتامبر 2016 )
مشاهده تریلرهای این فیلم

"عزیز آمریکایی" یک فیلم درام ساخته کشور های آمریکا و بریتانیا میباشد که توسط آندریا آرنولد کارگردانی شده است. ساشا لین، شیا لابیوف و رایلی کیو اشاره کرد. این اولین فیلم کارگردان آرنولد میباشد که خارج از بریتانیا اکران خواهد شد. این فیلم برای بدست آوردن نخل طلا در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ رقابت کرد. این فیلم برنامه ریزی شده است تا در تاریخ 30 سپتامبر 2016 در ایالات متحده و در تاریخ 14 اکتبر 2016 در بریتانیا اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید