news-background
news-background

10 فیلمی که این ماه اکران می شوند

در اُکتبر 2016 یعنی ماه جاری، شاهد 10 فیلمی خواهیم بود که هرکدام دارای موضوعات و بازیگران متفاوتی هستند و به زودی در اکثر سینماهای دنیا اکران می شوند و در ادامه مطلب شما را با این 10 فیلم آشنا می کنیم.


jack-reacher-2-never-back-cruise-smulders-aldis-hodge

Jack Reacher: Never Go Back

اکران : 21 اُکتبر

تام کروز برای یکی دیگر از فیلم های ماجراجویی یعنی «جک ریچر : هرگز برنگرد» آماده شده و به عنوان سرباز سابق ارتش میخواهد ماموریت قبلی اش که در قسمت قبلی این عنوان در سال 2012 دیده بودیم را کامل کند. این فیلم به کارگردانی «ادوارد زوییک» می باشد و ستارگانی که در این فیلم هنرنمایی می کنند «تام کروز»، «کوبین اسمالدرس» و «رابرت نیپر» می باشند.


the-birth-of-a-nation-trailer

The Birth of a Nation

اکران : 7 اُکتبر

«تولد یک ملت» فیلمی با ژانری درام می باشد که از روی زندگی واقعی برده ای به نام «نات ترن» ساخته شده و همچنین قابل ذکر است که این فیلم هیچ ربطی به عنوان قبلی اش که در سال 1915 توسط "گریفیث" ساخته شده بود ندارند. نویسنده و کارگران این فیلم «نیت پارکر» می باشد و خودش نیز در قالب شخصیت اول در این عنوان هنرنمایی می کند. از بازیگران دیگر این فیلم می توان به «آرمی هَمر» و «مارک جونیور» اشاره کرد. احتمالا «نیک پارکر» باید رای دریافت اسکار سال دیگر باید آماده باشد.


girl-on-train-movie-trailer-emily-blunt

The Girl on the Train

اکران : 7 اُکتبر

گاهی اوقات، فیلم های جذاب با سبکی رازآلود و معمایی می چسبد. یکی دیگر از عناوینی که این ماه در انتظارش هستیم «دختری در قطار» نام دارد که با بازی بسیار زیبای «امیلی بلانت» همراه است. این ستاره به عنوان شخصیتی به نام «راشل واتسون»، یک زن الکلی هنرنمایی می کند که در رفت و آمدی که به دفتر کارش دارد هر روز در قطار یک زن و شوهری را می بیند که برایش در طول یک مدت بلند عجیب و پیچیده می شود.

«امیلی بلانت»، «هالی بنتی» و «جاستین تروکس» از بازیگران این فیلم هستند که به کارگردانی «تیت تایلور» ساخته شده است.


anna-kendrick-and-ben-affleck-in-the-accountant

The Accountant

اکران : 14 اکتبر

فیلم سینمایی «حسابدار» یکی دیگر از عناوینی است که قبلا در موردش اخبار زیادی به گوش رسیده و با سبکی جنایی و هیجان انگیز می تواند رقیب سختی با فیلم جک ریچر به حساب بی آید.ل داستان مردی نابغه در رشته ریاضیات است که مخفیانه برای یک سازمان جنایی کار می کند. بازیگرانی که در این فیلم هنرنمایی می کنند «آنا کندریک»، «بن آفلیک» و «جان برنات» می باشد و کارگردانی نیز توسط «کوین کانور» انجام شده است.


kevin-hart-in-what-now

Kevin Hart: What Now

اکران : 14 اُکتبر

خب وقتش رسیده که یکی از عناوین کمدی این ماه را بشناسیم. این عنوان براساس زندگی واقعی خود «کوین هارت» ساخته شده که سبکی کمدی دارد و حضور چندین کمدین بزرگ نیز در آن دیده شده است. «کوین هارت» و «هری راتچفورد» از بازیگران اول فیلم هستند که به کارگردانی «لیزی اسمال» و «تیم استوری» ساخته شده است.


desierto

Desierto

اکران : 14 اکتبر

«جفری دین مورگان» تنها چند ماه پس از ظاهر شدن در شخصیت شرور «نیگان» در سریال «مردگان متحرک»، اینبار در قالب شخصیتی مثبت در یکی دیگر از فیلمهایی هیجان انگیز و درام به روی پرده های سینما خواهد آمد و داستان مردی عصبانی را بازی میکند که از سیاست های پشت پرده مکزیکی ها خبر نداشته و پس از مطلع شدن این قضیه به همراه چند نفر از همکارانش تصمیم به جلوگیری آنها را دارد. از بازیگران دیگر این فیلم می توان به «گارسیا برنال»، «آلوندرا هایدال» اشاره کرد و کارگردانی فیلم نیز توسط «جوناس کاران» انجام شده است.


keeping-up-joneses-gal-gadot-jon-hamm

Keeping Up with the Joneses

اکران : 21 اُکتبر

فیلمی اکشن و کمدی با بازی «گال گادوت» و «ایسلا فیشر» می باشد که داستان حول و محور زن و شوهری می باشد که قصد انجام کاری دارند که بتوانند آینده خودشان را به خوبی رقم بزنند. این فیلم به کارگردانی «گِرِگ ماتولا» ساخته شده است.


ouija-origin-of-evil-still

Ouija: Origin of Evil

اکران : 21 اکتبر

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، طرفداران فیلم های ترسناک نیز این ماه باید انتظار یکی دیگر از فیلم های وحشتناک را داشته باشند! پس از انفجار گیشه های سینما توسط قسمت دوم فیلم «The Conjuring»، این ماه شاهد عنوان جدیدی به نام «لوح احضار» خواهیم بود که براساس داستانی واقعی و تسخیر روح یک دختر بچه توسط شیطان ساخته شده است. این فیلم به احتمال زیاد این ماه فروشی باورنکردنی در ژانر های ترسناک را ثبت خواهد کرد.

«الیزابت ریسر»، «داگ جونز»، «هنری توماس» از بازیگران این فیلم هستند که به کارگردانی «مایک فلانگان» انجام شده است.


moonlight

Moonlight

اکران : 21 اُکتبر

«زیر نور مهتاب» یکی دیگر از فیلم هایی با ژانر درام است که این ماه اکران خواهد شد. شخصیت اول فیلم  «مارشالا علی» است که در سریال «لوک کیج» نیز با او آشنا شده ایم. دیگر بازیگران این فیلم «شریف اِپ» و «دان سندرسون» می باشند.


inferno-2016-tom-hanks-felicity-jones

Inferno

اکران 28 اکتبر

با تشکر از فیلم سینمایی «سالی» که با حضور چهره ی برتر سینما «تام هنکس» چندی قبل شاهد اکران شدنش بودیم و توانست باز هم بعد از سال 2014 تام هنکس را در صدر باکس آفیس نگه دارد.

عنوان جدیدی که پیش روی داریم باز هم شاهد هنرنمایی این چهره محبوب خواهیم بود که به کارگردانی «ران هاوارد» ساخته شده است. تام هنکس به همراه ستارگانی چون «بن فاستر»، «فلیسیتی جونز» ایفای نقش می کنند و در داستانی با سبک هیجان انگیز و معمایی ظاهر خواهند شد.

از عناوین فوق معلوم هست که این ماه فیلم هایی بسیار متنوع پیش روی داریم که هرکدام با حضور برترین چهره ها و کارگردان های بزرگ سینما ساخته شده اند. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید