news-background
news-background

۸ بازیگری که می‌توانند در Fantastic Beasts جانشین «جانی دپ» شوند

معطوف شدن توجهات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سبب شده که استودیوها هرچه اطلاعات ناخوشایند و منفی دارند در همین حین نشر دهند. برادران وارنر روز گذشته تأیید کرد که «جانی دپ» را محترمانه از چندگانه‌ی «جانوران شگفت‌انگیز» (دانلود فیلم Fantastic Beasts با لینک مستقیم) اخراج کرده و بازیگر جدیدی برای نقش «گلرت گریندل‌والت» انتخاب خواهد کرد. این نقش برای آینده‌ی این مجموعه فیلم کلیدی خواهد بود و استودیو فرصت زیادی برای معرفی بازیگر جدید ندارد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این شخصیت شرور در فیلم‌ها و کتاب‌های «هری پاتر» (Harry Potter) هم نقشی محوری داشت و در دوران کودکی یکی از دوستان «آلبوس دامبلدور» بود، اما در نهایت ارتشی از جادوگران نژادپرست را تشکیل داد. فیلم‌های «جانوران شگفت‌انگیز» که داستانش سال‌ها پیش از وقایع «هری پاتر» روایت می‌شود، جزئیات تشکیل این ارتش توسط گریندل‌والد را به تصویر کشید و در قسمت‌های بعدی انتظار می‌رود نبرد تاریخی میان او و دامبلدور جوان با بازی «جود لا» شرح داده شود.

به دنبال تأیید جستجوی وارنرها برای بازیگر جدید این نقش، «کلایدر» فهرستی از بازیگرانی که می‌توانند جانشین دپ شوند را تهیه کرده است.

کالین فرل

برادران وارنر ابتدا راه درست را در پیش گرفته بودند. «کالین فرل» در قسمت اول «جانوران شگفت‌انگیز» نقش شخصیت مرموزی به نام «پرسیوال گریوز» را بازی کرد که در لحظات پایانی به عنوان خود گریندل‌والد معرفی و دپ برای اولین بار در قالب آن شخصیت دیده شد. فرل به قدری در این نقش خوب بازی کرد که هواداران خواستار بازگشت او در نقش گریندل‌والد شدند. در دنیای جادویی فیلم بازگشت فرل به راحتی ممکن خواهد بود و «جی.کی. رولینگ» که در نگارش فیلمنامه‌ها مشارکت می‌کند، برای غیبت دپ می‌تواند دلایلی ارائه دهد.

رابرت داونی جونیور

بعید است که «رابرت داونی جونیور» به بازی در این چندگانه تمایل داشته باشد، اما کاریزمای جسمانی او می‌تواند گریندل‌والدی جذاب خلق کند. این شخصیت با پرسونای جذابی که دارد موفق به همراه کردن این همه دنباله‌رو با خود شده، کاری که داونی جونیور نیز به نظر می‌تواند انجام دهد، هرچند که مدت‌هاست در نقش شخصیتی شرور بازی نکرده. حضور او در این چندگانه مخاطبین بسیار بیشتری را تأمین خواهد کرد و ممکن است فروش چندگانه را به سطح فیلم‌های «هری پاتر» برساند.

دن استیونز

استودیوی برادران وارنر از ستارگان هالیوود برای نقش‌های گریندل‌والد و دامبلدور استفاده کرد، اما اگر بخواهد کمی متفاوت عمل کند، «دن استیونز» می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. او بیشتر برای بازی در «دونتن ابی» (Downton Abbey) و «دیو و دلبر» (Beauty and the Beast) شناخته می‌شود اما در فیلم «مهمان» (The Guest) و حتی سریال «لژیون» (Legion) شبکه‌ی FX نمایش تحسین‌برانگیزی داشته. از این گذشته ظاهر او خصوصیات یک شخصیت شرور و نوعی پیش‌بینی‌ناپذیری را داراست.

مایکل شنان

تصور «مایکل شنان» در چندگانه‌ی «جانوران شگفت‌انگیز» دشوار نیست. خصوصیات ظاهری شنان نیز از آشوب درونی و جنون افسارگسیخته حکایت می‌کند، در حالی که او با بازی در نقش شخصیت‌های شرور بزرگ بیگانه نیست. شنان در «مرد پولادین» (Man of Steel) چنین نقشی را ایفا کرده اما سابقه‌ی بازی در نقش شخصیت‌های عجیب را با «با هم آمدند» (They Came Together) دارد. او بدون تردید یکی از بهترین بازیگران حال حاضر هالیوود است و انتخاب او نقش را حتی غیرقابل‌پیش‌بینی‌تر می‌سازد.

تام هاردی

گزینه‌ی دیگری که سطح «غیرقابل‌پیش‌بینی» بودنش بالاست «تام هاردی» است. هاردی بیش از دو دهه است که به شهرت رسیده اما هنوز پیش‌بینی فیلم بعدی‌اش و مهم‌تر از آن لهجه‌اش دشوار به نظر می‌رسد. او کاملاً به نقش‌هایی که انتخاب می‌کند متعهد می‌ماند، چه نقش یک خلبان قهرمان را بازی کند (Dunkirk)، چه یک تروریست خودشیفته (The Dark Knight Rises) چه یک سرکارگر معمولی (Locke). ناگفته پیداست که هاردی نقش‌های چالش‌برانگیز را می‌پسندد و کیست که نخواهد او را در نقش یک جادوگر فاشیست ببیند؟

آدام درایور

«آدام درایور» پس از چندگانه‌ «جنگ ستارگان» (Star Wars) شاید به راحتی بازی در یک چندگانه‌ی دیگر را نپذیرد، اما به هر حال یکی از گزینه‌های احتمالی وارنر خواهد بود. یکی از جذابیت‌های سه‌گانه‌ی اخیر «جنگ ستارگان» بازی او در نقش یک شخصیت شرور بود، اما شاید بهترین نمایش خود را در «داستان زناشویی» (Marriage Story) به جا گذاشته باشد. او می‌تواند همدردی را برای شخصیت‌هایش برانگیزد و همین ویژگی درایور را به انتخابی درست برای جانشینی با دپ تبدیل می‌کند.

هیو گرنت

دشمن شماره یک «پدینگتون» به چند علت انتخابی عالی برای گریندل‌والد است. جدا از اینکه «هیو گرنت» از نظر سن و سال مشکلی برای بازی در این نقش نخواهد داشت (چرا که او ۶۰ ساله است و دپ ۵۷ ساله)، و به‌رغم اینکه بیشتر با فیلم‌های کمدی رمانتیک بریتانیایی شناخته می‌شود، در آستانه‌ی بازی در نقش «گیلدروی لاک‌هارت» در «هری پاتر و تالار اسرار» (Harry Potter and the Chamber of Secrets) قرار داشت، اما در نهایت از پروژه کناره‌گیری کرد. گرنت نقش شخصیت شرور «پدینگتون ۲» را به‌شکلی به‌یادماندنی بازی کرد آمادگی بازی در نقشی که کمی پیچیده‌تر و اسرارآمیزتر است را خواهد داشت.

جیمز مک‌آووی

بازیگر دیگری که سابقه‌ی مشارکت در یک چندگانه‌ی بزرگ را دارد «جیمز مک‌آووی» است. او اگرچه کمی برای این نقش جوان به نظر می‌آید، اما دیدن او در «جانوران شگفت‌انگیز» جذاب خواهد بود. مک‌آووی که معمولاً نقش قهرمانان آرام‌تر را بازی می‌کند با «شکاف» (Split) ثابت کرد که توانایی به تصویر کشیدن شخصیت‌های پیچیده را دارد. ترکیب این بازیگر ۴۱ ساله‌ی اسکاتلندی با «جود لا» دیدنی خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ آبان ۱۳۹۹ ۲۱:۰۸

فقط اومدم ببینم مدس میکلسن داخل این لیست بود یا نه:/

نمایش اسپویل
۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۰۴:۳۷

آدام درایور رو نگه دارین واسه اسنیپ

نمایش اسپویل
۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۰۱:۰۴

به نظرم بهترین گزینه Dan Stevensـه :)

نمایش اسپویل
۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۵۹

هر چرندی ارزش ترجمه نداره سینما :)

نمایش اسپویل
۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۵۹

بهترین بازیگر willem dafoe

نمایش اسپویل
بیشتر