news-background
news-background

۳۵ فیلم پیشنهادی ۳۰نما به مناسبت ولنتاین ۲۰۲۱

با این فیلم‌های کلاسیک و مدرن چند ساعتی از واقعیت فرار کنید.

 

روز ولنتاین یکی از روزهای بسیار بحث برانگیز است. فشار به یاد داشتن روز درست و خریدن کادوی مناسب برای کسانی که در رابطه هستند. این فشار هر ساله برای این افراد وجود دارد؛ و اگر مجرد هستید، روز عشاق یادآور تنها بودن برای شما است؛ اما نگران نباشید، ما مناسب‌ترین فیلم‌ها را برای روز ولنتاین به شما پیشنهاد می‌کنیم. این لیست ترکیبی از فیلم‌های جذاب کلاسیک و جدید است که می‌توانید بر اساس دلخواهتان از آن انتخاب کنید. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

 

او آن را می‌خواهد ۱۹۸۶ She’s Gotta Have It

این یکی از مهم‌ترین کارهای «اسپایک لی» و اثری که باعث شهرت و محبوبیت او شد است. فیلم که در سال ۱۹۸۶ ساخته شد، روایت زنی است که هم‌زمان با سه مرد متفاوت قرار ملاقات می‌گذارد و حاضر نیست که فقط به یک نفر بسنده کند. این فیلم با صحنه‌های رمانتیک جذابش برای روز ولنتاین مناسب است. در عین حال، دیدن این فیلم همچنین برای کسانی که ترجیح می‌دهند یک زندگی بی‌دردسر و بدون تعهد را تجربه کنند جذاب خواهد بود.

 

گزارش فرانسوی ۲۰۲۱ The French Dispatch

فیلم کمدی درام «گزارش فرانسوی» مانند دیگر فیلم‌های «وس اندرسون» با به‌کارگیری طراحی دقیق و جزئیات داستانی چندلایه بیننده را به تماشای دوباره و حتی سه باره تشویق می‌کند. داستان فیلم در شهری خیالی در فرانسه اتفاق می‌افتد. پس از مرگ ناگهانی سردبیرش، کارمندان مجله گزارش فرانسوی تصمیم می‌گیرند به عنوان یادبود، نسخه‌ای متشکل از چهار رویداد مهم دهه گذشته منتشر کنند. اندرسون این فیلم را با الهام از کارمندان مجله نیویورکر ساخت و آن را نامه‌ای عاشقانه به روزنامه‌نگاران توصیف کرد.  

بی‌خوابی در سیاتل ۱۹۹۳ Sleepless in Seattle

پس از مرگِ «مگی»، همسر «سام بالدوین»، او به همراه پسرش «جونا» برای تغییر رویه زندگی از شیکاگو به سیاتل نقل مکان می‌کنند؛ اما وقتی «جونای» ۸ساله که می‌بیند سام با بازی «تام هنکس» هنوز تنهاست، زندگی عاشقانه پدرش را در دستان کوچک خودش می‌گیرد. در شب کریسمس، او با «دکتر مارسیا»، مجری محبوب رادیو تماس می‌گیرد و به او می‌گوید که پدرش باید با یک خانم آشنا شود. به زودی نامه‌ها از سراسر کشور شروع به سرازیر شدن می‌کنند و «آنی رید»، خبرنگاری متأهل در بالتیمور، یکی از آن‌ نامه‌ها را می‌فرستد. او پیشنهاد می‌کند، در بالای ساختمان امپایر استیت در روز ولنتاین دیداری همانند فیلم «عشق‌بازی به یاد ماندنی» (دانلود فیلم An Affair to Remember با لینک مستقیم) محصول سال ۱۹۵۷ داشته باشند. ناگفته نماند که در این فیلم همسر واقعی «تام هنکس»، «ریتا ویلسون» نیز حضور دارد.

 

شخصی بزرگ ۲۰۱۹ Someone Great

فیلم «شخصی بزرگ» به کارگردانی «جنیفر کیتین رابینسون» وقتی سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس پخش شد، در ابتدا موقعیت مناسبی را به دست نیاورد و توجهات زیادی را جلب نکرد. این کمدی تقریباً ضد رمانتیک با بازی «جینا رودریگز» به همان اندازه که در رابطه با دوستی‌هاست، درباره‌ی عشق هم هست.

   

هیچ ۲۰۰۵ Hitch

فیلم «هیچ» به کارگردانی «اندی تننت» كلاسیك «ویل اسمیت» است. او در این فیلم نقش «الکس هیچنز» ملقب به «هیچ»، دلال ازدواجی را بازی می‌كند كه عاشق دختری می‌شود و حال باید به نصیحت‌های خودش گوش کند تا دختر مورد علاقه‌اش را به دست بیاورد.

   

پل‌های مدیسون کانتی ۱۹۹۵ The Bridges of Madison County

این فیلم در سال ۱۹۹۵ با بازی «مریل استریپ» و «کلینت ایستوود» ساخته شده که اشک مقاوم‌ترین افراد را هم درمی‌آورد. این فیلم روایت «فرانچسکا جانسون»، یک زن خانه‌دار مهاجر  ایتالیایی در دهه‌ی ۱۹۶۰ در آیووا است که با یک عکاس سرگردان که برای نشنال جئوگرافیک کار می‌کند آشنا شده و عاشق او می‌شود. فیلم اقتباسی است از کتابی به همین عنوان که در سال ۱۹۹۲ نوشته شده است. این فیلم همچنین توسط «کلینت ایستوود» کارگردانی شد که خودش هم در نقش اصلی «رابرت کینکاید» مرموز و سرحال از ایالت واشنگتن بازی می‌کند. «استریپ» ماهرانه، لهجه ایتالیایی را با اندکی آیووایی ترکیب می‌کند که نظیرش هرگز دیده نشده زیرا او در همه چیز استاد است.

 

عروسی بهترین دوست من ۱۹۹۷ My Best Friend's Wedding

«جولیا رابرتز» در نقش «جولیان پاتر» و بهترین دوست او «درموت مولرونی» در نقش «مایکل اونیل» با هم توافق می‌کنند که اگر هر دو تا سن ۲۸ سالگی مجرد بمانند، با یکدیگر ازدواج کنند؛ اما درست چهار روز قبل از این‌که «جولیان» ۲۸ ساله شود، متوجه می‌شود که «مایکل» با دختری ۲۰ ساله به نام «کیمبرلی» با بازی «کامرون دیاز» نامزد شده و می‌خواهد با او ازدواج کند؛ بنابراین «جولیان» که به این نتیجه رسیده نمی‌خواهد «مایکل» به جز او با کسی ازدواج کند، برای برهم زدن عروسی نقشه‌ای می‌چیند. این فیلم همچنین شامل اجرای بسیار پرشور «من یک دعای کوچک می‌گویم» است.

 

بیمار بزرگ ۲۰۱۷ The Big Sick

در سال ۲۰۱۷، کمدین «کمیل نانجیانی» و همسر نویسنده‌اش «امیلی وی گوردون»، داستان واقعی زندگی خود و نحوه عاشق شدنشان را از طریق این کمدی رمانتیک به روی پرده سینما آوردند. در این فیلم «نانجیانی» نقش خودش را بازی می‌کند و «زو کازان» در نقش «امیلی» بازی می‌کند که در فیلم و در زندگی واقعی، بلافاصله پس از آنکه وی و «کمیل» او را ترک کردند، به طرز مرموزی شدیداً بیمار شد. والدین امیلی، با بازی «ری رومانو» و «هالی هانتر»، برای مراقبت از دخترانشان در حالی که در بیمارستان در کما به سر می‌برد، خودشان را می‌رسانند. در همین حال، کمیل سعی می‌کند ثابت کند که او کسی است که هنوز هم شدیداً عاشق امیلی است.

 

ناتینگ هیل ۱۹۹۹ Notting Hill

«جولیا رابرتز» بدون شک استاد فیلم‌های عاشقانه است. در این کمدی رمانتیک محبوب متعلق به دهه ۱۹۹۰، رابرتز نقش «آنا اسکات»، یک بازیگر مشهور را بازی می‌کند که فقط به دنبال زندگی عادی است؛ و اما او در ناتینگ هیل، محله‌ای جذاب در لندن، با «ویل تاکر» با بازی «هیو گرنت» یک انگلیسی بی‌دست‌وپا که صاحب کتاب‌فروشی است، آشنا می‌شود. «ویل» و «آنا» عاشق یکدیگر می‌شوند، اما زندگی آن‌ها بسیار متفاوت است و این یک مانع بزرگ برای ادامه رابطه عجیب‌وغریب آن‌ها وجود دارد.

 

۱۰ چیز درباره تو که ازشان متنفرم ۱۹۹۹ 10 Things I Hate About You

این فیلم که درباره اواخر دهه‌ی ۹۰ در سیاتل است، اقتباسی از نمایش‌نامه‌ی «رام کردن زن سرکش»، اثر «ویلیام شکسپیر» است. فیلمی که کمدی قرن شانزدهمی را به صحنه گرانج، مدی برگرفته از گرانج زیرشاخه‌ای از راک آلترناتیو، در شمال غربی اقیانوس آرام می‌برد. «کت استراتفورد» با بازی «جولیا استایلز» نوجوانی بسیار باهوش است که علاقه‌ای به سبک زندگی غیرمسئولانه نوجوانان عادی ندارد. او لقب زیرک را دارد، اما خواهر کوچک‌ترش، «بیانکا» با بازی «لاریسا اولینیک» برعکس او است و می‌خواهد قرار ملاقات بگذارد، بیرون برود و همانند یک نوجوان معمولی به دبیرستان برود. تنها مشکل؟ پدر آن‌ها نمی‌گذارد که «بیانکا» سر قرار برود، مگر اینکه «کت» نیز قرار بگذارد. «کامرون»  با بازی «جوزف گوردون-لویت»، دانش‌آموز جدید مدرسه، به پسر شرور مدرسه، «پاتریک ورونا» با بازی «هیت لجر» پول می‌دهد تا با «کت» دوست شود تا او هم بتواند با «بیانکا» قرار بگذارد.

 

عشق، احمقانه، دیوانه‌وار ۲۰۱۱ Crazy Stupid Love

در ابتدای این فیلم، «امیلی ویور» با بازی «جولیان مور» به «کال ویور» با بازی «استیو کارل» عشق سابق دبیرستانی‌اش و همسر اکنونش، می‌گوید که طلاق می‌خواهد. سپس، «کال» مانند یک کفشدوزک به صورت ناگهانی از ماشین بیرون می‌پرد و نشان می‌دهد که چه احساسی نسبت به همه چیز دارد. حال «جیکوب» با بازی «رایان گاسلینگ» وارد صحنه می‌شود و «کال» را در حالی که در یک میخانه، غرق در مشروب به سر می‌برد پیدا می‌کند و به او می‌آموزد که چگونه یک انسان فهمیده‌ در قرن ۲۱ باشد؛ و همه‌ی این‌ اتفاقات تنها در ۱۵ دقیقه اول فیلم اتفاق می‌افتد.

 

پنج سال آخر ۲۰۱۴ The Last Five Years

آیا در بهترین سال‌های رابطه خود به سر می‌برید؟ خب پس... این فیلم برای شما مناسب است. آیا شما در بدترین سال‌های رابطه خود به سر می‌برید؟ یا بگذارید این‌طور بپرسم که آیا کاملاً رابطه‌تان را پایان رسانده‌اید؟ خب پس... این فیلم برای شما مناسب است. تمام آنچه برای این فیلم واقعاً نیاز دارید عشق به صدای خواننده «آنا کندریک» و «جرمی جوردن» و همچنین درک  مفهوم عشق است. بقیه‌ی ماجرا، سفر دو نفری است که در این داستان موزیکال، رابطه خود را روایت می‌کنند. یکی از ابتدا شروع می‌شود و به جلو حرکت می‌کند. یکی از انتها شروع می‌شود و به عقب برمی‌گردد.

 

وقتی خواب بودی ۱۹۹۵ While You Were Sleeping

فیلم «وقتی خواب بودی» به کارگردانی «جان ترتلتاپ» در حقیقت فیلمی کریسمسی است و فضای سرد زمستان شیکاگو را نشان می‌دهد اما موضوع عاشقانه آن باعث شده تا برای ولنتاین هم فیلم مناسبی باشد. بازی زیبای «ساندرا بولاک» به عنوان دختر بلیت‌فروشی که پس نجات مشتری ثروتمندش «پیتر» از مرگ، زندگی‌اش دچار تغییرات زیادی می‌شود. «پیتر» به کما می‌رود و «لوسی» ادعا می‌کند که نامزد او است و کریسمس را با خانواده «پیتر» می‌گذراند و شرایط از جایی پیچیده می‌شوند که «لوسی» عاشق برادر «پیتر»، «جک» می‌شود.

 

ماه‌زده ۱۹۸۷ Moonstruck

شاید برخی بر این باور باشند که داستان فیلم «وقتی خواب بودی» فیلم شباهت زیادی به فیلم «ماه‌زده» به کارگردانی «نورمن جویسون» دارد. در فیلم «ماه‌زده»، «ویدو لورتا» با بازی «شر» درخواست ازدواج دوست پسرش «جانی» را قبول می‌کند اما در نهایت عشق برادر کوچک‌تر او «رانی» با بازی «نیکلاس کیج» می‌شود. «شر» برای بازی در این فیلم اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را در سال ۱۹۸۸ دریافت کرد.

 

وقتی هری سالی را دید ۱۹۸۹ When Harry Met Sally

داستان فیلم کمدی رمانتیک «وقتی هری سالی را دید ...» به کارگردانی «راب رینر» به حدی زیباست که هر بیننده‌ای شیفته آن می‌شود. فیلم درباره ماجرای پر پیچ‌وخم دو دوست که در سال ۱۹۷۷ از دانشگاه شیکاگو فارغ‌التحصیل می‌شوند تا ۱۲ سال بعد که «هری» عشقش را به «سالی» ابراز می‌کند است. این فیلم مدرن کلاسیک با فیلم‌نامه‌ای از «نورا افرون» بزرگ و بازی تحسین‌برانگیز «مگ رایان» و «بیلی کریستال» بدون شک یکی از بهترین فیلم‌های کمدی رمانتیک تاریخ سینما است.

 

ایمیل داری ۱۹۹۸ You've Got Mail

فیلم «ایمیل داری» نسخه بازسازی شده فیلم کلاسیک «فروشگاه کنار خیابان» به کارگردانی «نورا افرون» برای عصر دیجیتال است. در این فیلم «مگ رایان» نقش کتاب فروشی اهل منهتن را بازی می‌کند که کسب و کارش پس از باز شدن فروشگاه زنجیره‌ای «تام هنکس» در همسایگی‌اش ضعیف شده است. با گذر زمان رابطه بد این دو تبدیل به عشقی می‌شود که سرچشمه آن ایمیل‌های ناشناسی بود که برای هم می‌فرستادند.

 

عشق و بسکتبال ۲۰۰۰ Love & Basketball

«عمر اپس» و «سنا لیثن» دو دوست هستند که عشقشان برای یکدیگر به آن‌ها انگیزه می‌دهد تا ستاره‌های بسکتبال شوند. فیلم «عشق و بسکتبال» به کارگردانی و نویسندگی «جینا پرینس-بایدوود» نه تنها برای علاقه‌مندان به ژانر رمانتیک کمدی بلکه برای علاقه‌مندان به ورزش به‌خصوص طرفداران بسکتبال جذابیت زیادی دارد.

   

دفترچه خاطرات ۲۰۰۴ The Notebook

فیلم «دفترچه خاطرات» به کارگردانی «نیک کاساوتیس» اقتباسی موفق از رمانی به همین نام نوشته «نیکلاس اسپارکس» و بازی خاطره‌انگیز «رایان گاسلینگ» و «ریچل مک‌آدامز» است. این فیلم داستان «الی» و «نوآ» را بیان می‌کند که به دلیل جایگاه اجتماعی از هم جدا ماندند اما عشق پرشور آن‌ها پس از سال‌ها به سرانجام رسید.

   

کازابلانکا ۱۹۴۲ Casablanca

فیلم رمانتیک «مایکل کورتیز» ماجرای عشق شکست خورده «اینگرید برگمن» و «هامفری بوگارت» را در گیرودار جنگ جهانی دوم به تصویر می‌کشد. دیالوگ‌های عاشقانه این دو هنوز پس از گذشت ۷۰ سال جذاب هستند و داستان این عشق آتشین همواره عاشقان سینما را به وجد می‌آورد.

   

درخشش ابدی یک ذهن پاک ۲۰۰۴ Eternal Sunshine of the Spotless Mind

داستان نوآورانه «درخشش ابدی یک ذهن پاک» تصویری واقع‌گرایانه از پیچیدگی‌های رابطه عاشقانه بین هر زوجی را با ارائه راهکاری خیالی به نمایش در می‌آورد. «کیت وینسلت» و «جیم کری» در این فیلم علمی-تخیلی رمانتیک، رابطه‌ای دردناک را با پشت سر گذاشتن آزمایش‌هایی دردناک‌تر برای پاک کردن خاطرات مشترکشان به تصویر می‌کشند.

   

آسیایی‌های خرپول ۲۰۱۸ Crazy Rich Asians

فیلم «آسیایی‌های خرپول» متشکل از بازیگران تمام آسیایی به کارگردانی «جان ام. چو» نقطه عطفی در تاریخ هالیوود به شمار می‌آید. «ریچل چو» که ایده‌ای از ثروت هنگفت دوست پسرش «نیک» ندارد برای شرکت در مراسم عروسی و آشنایی با خانواده او به سنگاپور می‌رود و این تنها آغاز مسیر پرفرازونشیب او در راه عشق است.

   

تایتانیک ۱۹۹۷ Titanic

فیلم «تایتانیک» به کارگردانی «جیمز کامرون» یکی از شاهکارهای تکنولوژی در عصر مدرن هالیوود به شمار می‌رود که موفق به کسب ۱۱ جایزه اسکار شده است. این فیلم داستان عشق بین یک هنرمند فقیر با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» و دختری از کلاس اجتماعی بالا با بازی «کیت وینسلت» را که در کشتی غرق شده تایتانیک با هم رابطه دوستی برقرار می‌کنند بازگو می‌کند.

   

داستان عشق ۱۹۷۰ Love Story

درام رمانتیک «آرتور هیلر» ا کتابی به همین نام نوشته «اریک سیگال» اقتباس شده است که داستان عشقی کلاسیک بین «رایان اونیل» یک دانشجوی هاروارد و «الی مک‌‌گرو» دختری از طبقه کارگر که با بیمار شدن «الی» رابطه آن‌ها مورد آزمایش قرار می‌گیرد. موسیقی متن این فیلم توسط «فرانسیس له» ساخته شده که موفق به کسب جایزه اسکار و گلدن گلوب شد.

   

تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم ۲۰۱۸ To All the Boys I've Loved Before

شخصیت «لارا جین» برخلاف  نوجوانان امروزی که با عشق‌های شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی سر و کار دارند، شباهت زیادی به فیلم‌ها و رمان‌های عاشقانه کلاسیک دارد. فیلم «تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم» به کارگردانی «سوزان جانسون» شجاعت در راه عشق را در قالب فیلمی کمدی به تصویر می‌کشد.

آنت ۲۰۲۱ Annette

اولین فیلم انگلیسی کارگردان فرانسوی، «لئوس کاراکس» فیلم موزیکال «آنت» با بازی «آدام درایور» و «ماریون کوتیار» است. این فیلم داستان تغییر زندگی یک استندآپ کمدین و همسر خواننده‌اش را پس از تولد اولین فرزندشان به تصویر می‌کشد. «آنت» اولین بار در جشنواره فیلم کن اکران شد و موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی این جشنواره شد. این فیلم شگفت‌انگیز، منحصربه‌فرد، عجیب‌وغریب و فریبنده است. کاراکس با فیلم «آنت»، توانایی کارگردانی خود را به زیباترین شکل ممکن به رخ می‌کشد.    

عروس شاهزاده ۱۹۸۷ The Princess Bride

فیلم کمدی، رمانتیک «عروس شاهزاده» به کارگردانی «راب رینر» داستان مردی به نام «وسلی»، عشقش «باترکاپ» و انسان‌های نفرت‌انگیزی که باید در راه رسیدن به پایان خوششان با آن‌ها مبارزه کنند.

     

رومئو + ژولیت ۱۹۹۶ Romeo + Juliet

اقتباس متفاوت «باز لورمن» از نمایشنامه مشهور «ویلیام شکسپیر» ترکیبی جذاب از کلاسیک و مدرن است. «لئوناردو دی‌کاپریو» و «کلیر دینز» نقش دختر و پسر جوان عاشقی را بازی می‌کنند که به دلیل دشمنی دیرینه خانواده‌هایشان نمی‌توانند با هم ازدواج کنند و در نهایت جان خود را در راه این عشق ممنوعه از دست می‌دهند.

   

روح ۱۹۹۰ Ghost

«روح» به کارگردانی «جری زاکر» فیلمی رمانتیک، تخیلی و مهیج است که ماجرای زنی را بازگو می‌کند که همسرش را از دست داده اما روح همسرش تلاش می‌کند تا با برقراری ارتباط توسط واسطه‌ای به او کمک کند. بازی ماندگار «پاتریک سوویزی» و «دمی مور» باعث موفقیت بزرگ این فیلم در باکس آفیس شد. فیلم «روح» تلاش می‌کند تا نشان دهد مرگ پایان عشق واقعی نیست.

   

خواننده عروسی ۱۹۹۸ The Wedding Singer

فیلم کمدی رمانتیک «خواننده عروسی»، با فضای دهه ۸۰ و بازی خنده‌دار «آدام سندلر» و «درو بریمور» داستان عشق بین یک خواننده عروسی شکست خورده و یک پیشخدمت که با مردی زن‌باز نامزد کرده است. این فیلم با بودجه ۱۸ میلیون دلار فروشی به ارزش ۸۰ میلیون دلار در آمریکا و ۱۲۳ میلیون دلار جهانی بسیار موفقیت‌آمیز بود.

   

چهار عروسی و یک تشییع‌جنازه ۱۹۹۴ Four Weddings and a Funeral

فیلم «چهار عروسی و یک تشییع‌جنازه» نمونه کاملی از کمدی انگلیسی است. «چارلز» با بازی «هیو گرنت» دختری انگلیسی به نام «کری» با بازی «اندی مک‌داول» را می‌بیند و تلاش می‌کند تا در چهار عروسی و یک عزا او را به دست بیاورد.

     

زن زیبا ۱۹۹۰ Pretty Woman

«زن زیبا» به کارگردانی «گری مارشال» را می‌توان یک اقتباس رمانتیک کمدی مدرن از نمایشنامه «پیگمالیون» نوشته «جورج برنارد شاو» نامید. «پیگمالیون» پیش از این چندین بار اقتباس شده است که شاید مشهورترین آن را بتوان «بانوی زیبای من» با بازی «آدری هپبورن» و «رکس هریسون» دانست. «ریچارد گر» در فیلم «زن زیبا» نقش بازرگانی را بازی می‌کند که عاشق یک اسکورت با بازی «جولیا رابرتس» می‌شود.

   

ستاره‌ای متولد شده است ۲۰۱۸ A Star Is Born

فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «بردلی کوپر» است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. بازی احساسی «کوپر» و «لیدا گاگا» در این درام موزیکال ستایش بسیاری را دریافت کرد. این فیلم پس از فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» در سال ۱۹۳۷، موزیکال‌های «ستاره‌ای متولد شده است» در سال ۱۹۵۴ و ۱۹۷۶ چهارمین نسخه اقتباسی است.

با من ازدواج کن ۲۰۲۲ Marry Me

این کمدی رمانتیک با بازی «جنیفر لوپز» و «مالوما» داستان رابطه‌ای در آستانه ازدواج را بازگو می‌کند که با شکستش، آغاز رابطه‌ای دیگر را رقم می‌زند. لوپز در نقش ستاره پاپ مشهوری حاضر می‌شود که پس از آگاهی از خیانت نامزدش تصمیم می‌گیرد با غریبه‌ای ازدواج کند. فیلم «با من ازدواج کن» داستانی مدرن درباره عادت‌های به اشتراک گذاشتن بیش از حد و از بین رفتن مرزهای زندگی شخصی است. داستان این فیلم شباهت زیادی به فیلم «ناتینک هیل» (Notting Hill) با بازی «جولیا رابرتس» دارد.  

خاطره‌پردازی ۲۰۲۱ Reminiscence

«هیو جکمن» بار دیگر با فیلم «خاطره‌پردازی» توانایی‌های خود را به رخ می‌کشد. این فیلم نئو نوآر علمی تخیلی به کارگردانی «لیزا جوی» در آینده‌ای نزدیک اتفاق می‌افتد که تغییرات اقلیمی انسان‌ها را مجبور به فعالیت در شب کرده است. جکمن مسئول دستگاهی است که به انسان‌ها اجازه می‌دهد خاطراتشان را دوباره تجربه کنند. زندگی روزمره و کسل‌کننده جکمن با ورود «میا» به عنوان مشتری تغییر می‌کند و او عاشق می‌شود. این فیلم با نشان دادن عواقب آلودگی محیط‌زیست، دنیایی رازآلود را به تصویر می‌کشد که در آن، کشش بازگشت به گذشته برای انسان‌ها عمیق‌تر از زندگی در زمان حال است.  

مالکوم و ماری ۲۰۲۱ Malcolm & Marie

فیلم درام «مالکوم و ماری» به کارگردانی و نویسندگی «سام لوینسون» با بازی «زندایا» و «جان دیوید واشنگتن» درباره دعوای کارگردانی با دوست‌دخترش است. این فیلم به صورت سیاه و سفید در دو هفته فیلم‌برداری شد. علاوه بر نظرات ضدونقیض منتقدان، حواشی زیادی این فیلم را تحت تاثیر قرار داد که مهم‌ترین آن‌ها، فاصله سنی زیاد دو بازیگر فیلم بود. «مالکوم و ماری» با شکست بزرگی در اکران سینمایی خود مواجه شد اما موفق شد به جایگاه پربیننده‌ترین فیلم در هفته اول اکرانش در پلتفرم‌های آنلاین دست یابد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۱۸

با احترام ویژه نسبت به درخشش ابدی و ماه زده ، در نهایت باقیشون رو بچچچچلونی ... اندازه همون یه کازابلانکا از توش در نمیاد --- هرچند اونم یکم سوسول بازی گاهی قاطیشه

نمایش اسپویل
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ۲۲:۳۸

"با این فیلم‌های کلاسیک و مدرن چند ساعتی از واقعیت فرار کنید." انگار سینما هم متوجه شده که دنیا دیگر جای قشنگی نیست.

نمایش اسپویل