news-background
news-background

۱۸ تصویر جدید از Joker و دنیای «آرتور فلک»

برادران وارنر شب گذشته تصاویر جدیدی از فیلم «جوکر» (Joker) با بازی «واکین فینیکس»، «رابرت دنیرو»، «زازی بیتس» و «فرانسیس کانروی» منتشر کرد. این فیلم به کارگردانی «تاد فیلیپس» مستقیماً به هیچ یک از کتاب‌های مصور مرتبط نیست اما نسخه‌ی جدیدی از تبدیل شدن «جوکر» از یک شهروند معمولی و منکوب شده به خطرناک‌ترین جنایت‌کار شهر گاتهام را روایت می‌کند.

تصاویر جدید بر یأس و ناامیدی دنیای «آرتور فلک» با بازی فینیکس تأکید می‌کند و در عین حال دگرگونی او با نقاب دلقک را دقیق‌تر از پیش نمایان می‌سازد. اغلب تصاویر، پوسترها و تریلرهای پیشین فیلم آرتو را پیش از تغییر و تحولات او به نمایش می‌گذاشتند، اما این تصاویر جدید چهره‌ی او پس از ورود به ظلمت را می‌نمایانند. آرتور وقتی که در حالت «جوکر» به سر ببرد، چه در حال برانداز کردن خود در آینه باشد چه در حال رقص روی پله‌ها، نوعی حس آشوب را برمی‌انگیزد و هدف فیلم هم همین است.

اما آرتور با بازی فینیکس تنها چهره‌ی حاضر در تصاویر جدید نیست. علاوه بر او، وارنر تصاویر جدیدی از دنیرو در نقش «ماری فرانکلین» مجری شوی شبانه و بیتس در نقش معشوقه‌ی آرتور «سوفی دوموند» منتشر کرده است. در تصاویر دیگری از پشت صحنه فینیکس و فیلیپس را در حال گفتگو دیده می‌شوند.

«جوکر» در تاریخ ۴ اکتبر (جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۹۸) در آمریکا اکران می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ۰۶:۳۱

شما فقط به عکس ها نگاه کن و با خودت بگو , از کجا یا با چه زاویه ای فیلمبرداری میکردن بهتر بود. خداییش غیر از واکین فینکس فیلمبردار و کارگردان هم عالی بودن که از کارگردان واقعا بعید بوده.(بقول یکی از کاربرا تاحالا فیلمی بجز کمدی تو کارنامش نداشته:) )

نمایش اسپویل
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ۰۰:۱۱

بی نظیر

نمایش اسپویل