news-background
news-background

فهرست تازه ۱۰ فیلم پربیننده تاریخ نت‌فلیکس؛ Army Of The Dead از Extraction «گلشیفته فراهانی» پربیننده‌تر نشد

 

نت‌فلیکس فیلم بلند پربیننده دیگری منتشر کرد و آماری از ۱۰ فیلم پربیننده در تاریخش به اشتراک گذاشت. این شبکه که اخیراً «ارتش مردگان» (Army of the Dead) «زک اسنایدر» را پخش کرده می‌گوید این عنوان زامبی در چهار هفته اول ۷۲ میلیون بیننده داشته است.

«ارتش مردگان» که با ۶۰۰ سالن سینما رکورد گسترده‌ترین اکران تاریخ نت‌فلیکس را شکست، جمعه ۲۱ می منتشر شد و در کنار «آسمان نیمه‌شب» (The Midnight Sky) «جورج کلونی» نهمین فیلم پربیننده تاریخ نت‌فلیکس شد. این فیلم در بیش از ۷۰ کشور رتبه اول و در بیش از ۹۰ کشور در رده‌های بالای جدول قرار گرفته است.

در دورانی که غول‌های استریمینگ از جمله دیزنی+، هولو، آمازون و اچ‌بی‌او مکس آمار بینندگانشان را مخفی می‌کنند، «رید هیستینگز» و «تد ساراندوس» مدیران عامل کمپانی، و «اسکات استوبر» مدیر استودیوهای نت‌فلیکس، نحوه عملکرد فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی‌شان را به اشتراک می‌گذارند. این اطلاعات به تولید‌کنندگان محتوا امکان می‌دهد متوجه شوند که آیا اثری شکست‌خورده ساخته‌اند یا پربیننده. اچ‌بی‌او مکس هرگز آمار دقیقی از فیلم چهار ساعته «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Justice League: The Snyder Cut) ارائه نداد، اما «سامبا تی‌وی» که تنها بر بینندگان دستگاه‌های تلویزیون هوشمند نظارت می‌کند، گزارش داد که ۱.۸ میلیون خانوار آمریکایی دست کم ۵ دقیقه از فیلم را دیده‌اند.

«دیو باتیستا» بازیگر «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy)، در «ارتش مردگان» نقش رهبر گروهی از سربازان مزدور را بازی می‌کند که قصد دارند در لاس وگاس زامبی‌زده دست به یک سرقت بزرگ بزنند. دیگر بازیگران فیلم «استوارت مارتین» و «روبی او. فی» و «اوماری هاردویک» بازیگر سریال «قدرت» (Power) و «آنا دلا رگوئرا» همبازی اوماری در «قدرت»، «تئو روسی»، «ماتیاس شوایگهوفر»، «نورا آرنزدر»، «هیرویوکی سانادا»، «گرت دیلاهانت»، «تیگ نوتارو»، «رائول کاستیو»، «هما قریشی»، «سامانتا وین»، «ریچارد سترون، و «مایکل کسدی» بوده‌اند.

 

۱۰ فیلم پربیننده تاریخ نت‌فلیکس:

 

۱. آزادسازی (Extraction) – ۹۹ میلیون

۲. قفس پرنده (Bird Box) – ۸۹ میلیون

۳. محرمانه اسپنسر (Spenser Confidential) – ۸۵ میلیون

۴. ۶ زیرزمینی (6 Underground) – ۸۳ میلیون

۵. معمای قتل (Murder Mystery) – ۸۳ میلیون

۶. گارد کهن (The Old Guard) – ۷۸ میلیون

۷. انولا هلمز (Enola Holmes) – ۷۶ میلیون

۸. پروژه قدرت (Project Power) – ۷۵ میلیون

۹. آسمان نیمه شب (The Midnight Sky) و ارتش مردگان (Army of the Dead) – ۷۲ میلیون (مشترک)

 

اضافه شدن «ارتش مردگان» به فهرست ۱۰ فیلم پربیننده تاریخ نت‌فلیکس سبب شد که دو عنوان از فهرست خارج شوند. آن فیلم‌ها «ایرلندی» (The Irishman) به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» با ۶۴ میلیون بیننده در رده دهم و «غرفه بوسه ۲» (The Kissing Booth 2) با ۶۶ میلیون بیننده در رتبه دهم جای گرفته بودند.

نت‌فلیکس تابستان سال گذشته برای تولید پیش‌درآمد «ارتش مردگان» چراغ سبز نشان داد. این پیش‌درآمد به کارگردانی و بازی شوایکهوفر داستان شخصیتش «لودویگ دایتر» در فیلم را دنبال خواهد کرد. سریال انیمه «ارتش مردگان: وگاس گمشده» (Army of the Dead: Lost Vegas) نیز پیشینه شخصیت باتیستا در روزهای ابتدایی سقوط وگاس و مواجهه آن‌ها با هجوم زامبی‌ها را پی می‌گیرد. اسنایدر دو اپیزود از این سریال را هم کارگردانی خواهد کرد. «جی الیویا» شورانر و کارگرادان دو اپیزود دیگر از سریال است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید