news-background
news-background

۱۰ اپیزود پایانی سریال Vikings همزمان از شبکه آمازون پخش می‌شود؛ انتشار تریلر جدید

ده اپیزود پایانی سریال درام تاریخی «وایکینگ‌ها» (دانلود سریال Vikings با لینک مستقیم) پیش از پخش از شبکه‌ی هیستوری در آمازون پخش خواهد شد. آمازون پرایم ویدیو برای پخش انحصاری نیمه‌ی دوم از فصل ششم و پایانی سریال با استودیوی ام‌جی‌ام قراردادی به امضاء رسانده است. تمامی ۱۰ اپیزود پایانی به صورت همزمان در تاریخ ۳۰ دسامبر (۱۰ دی  ماه ۱۳۹۹) در ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، اتریش و ایرلند پخش خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

طبق این قرارداد غیرمرسوم، شبکه‌ی هیستوری در مرحله‌ی دوم امکان پخش اپیزودهای باقی مانده‌ی فصل ششم را دارد. ۱۰ اپیزود ابتدایی فصل ششم بین دسامبر ۲۰۱۹ تا فوریه ۲۰۲۰ پخش شد.

«وایکینگ‌ها» به نویسندگی «مایکل هرست» درامی تاریخی است که داستان‌هایی در مورد ماجراجویی‌های وایکینگ‌ها در «عصر تاریکی» روایت می‌کند. بخش اول از فصل ششم و پایانی در حالی به پایان رسید که جنگی میان وایکینگ‌ها و روس‌ها شکل گرفت و یک برادر با برادر رویارو شد. «بیورن آیرون‌ساید» با بازی «الکساندر لودویگ» در کنار «شاه هارالد» با بازی «پیتر فرانزن» در مقابل «ایوار بی‌استخوان» با بازی «الکس هوگ اندرسون» قرار گرفت که سعی داشت بر نروژ مسلط شود.

این هفته گزارش شده بود که «مایکل هرست» با همکاری شبکه‌ی هیستوری مینی‌سریال دیگری تحت عنوان «سال‌های طاعون» (The Plague Year) در مورد شیوع طاعون در قرن هفدهم لندن می‌سازد. هرست در توسعه‌ی پیش‌درآمد «وایکینگ‌ها» برای نت‌فلیکس که «والهالا» (Valhalla) نام گرفته نیز مشارکت خواهد کرد. با پایان سریال «وایکینگ‌ها» این شبکه به تولید مینی‌سریال‌های متن محور گرایش پیدا کرده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید