news-background
news-background

یک سریال تلویزیونی براساس بازی Alan Wake ساخته می‌شود

یک سریال تلویزیونی بر اساس بازی ویدیویی «آلن ویک» (Alan Wake) با همکاری «پیتر کالووی» (سریال لژیون) به عنوان نویسنده و شورانر و «سم لیک» خالق بازی در مقام تهیه‌کننده ساخته می‌شود.

به نوشته ورایتی، استودیوی فیلمسازی «کانترادیکشن فیلمز» اوایل اکتبر آینده امتیاز تولید این سریال را خریداری خواهد کرد. «توماس هارلن» یکی از تهیه‌کنندگان استودیو در گفتگو با ورایتی می‌گوید، ««آلن ویک» در اصل یک سریال تلویزیونی بود که به بازی تبدیل شد. ایده سم بود و تحت تأثیر سریال «توایلایت زون»، آثار هیچکاک و بسیاری دیگر از مجموعه‌های تلویزیونی آمریکایی. قصد داریم با سم در این سریال همکاری نزدیکی داشته باشیم. این سریال مانند فرزند اوست.»

بازی «آلن ویک» که در سال ۲۰۱۰ برای رایانه‌های شخصی و کنسول اکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شد، زندگی نویسنده‌ پرفروشی به نام «آلن ویک» را روایت می‌کند که به یکی از شهرهای کوچک ایالت واشینگتن سفر می‌کند. حوادثی که در پی می‌آید تجاربی به شدت سورئال است و به نظر می‌رسد که به داستان آخرین رمان آلن مرتبط باشد.

بازی ساختاری کاملاً اپیزودیک دارد و به یک سریال تلویزیونی شباهت دارد. ترکیب بازی و سریال تلویزیونی روایت تعاملی در بازی‌های رایانه‌ای را بازتعریف کرد. برای این بازی که تولید آن پنج سال به طول انجامید و پس از انتشار با نقدهای مثبت همراه شد، هیچگاه دنباله‌ای رسمی ساخته نشد و «کابوس آمریکایی آلن ویک» بیشتر یک اسپین‌آف برای بازی به شمار می‌آمد.

لیک در سال ۲۰۱۵ وعده داده بود که نقشه‌های بزرگی برای دنباله بازی در سر دارد، «ما به طرق مختلف دنیای بازی را بزرگتر از قبل می‌بینیم. آلن ویک شخصیت اصلی قصه است اما شخصیت‌های دیگری هم در کنار او هستند مانند دوست او «بری ویلر»، همسرش آلیس، کلانتر «سارا بریکر» و دیگر کاراکترها.»

هارلن اطلاعاتی از داستان سریال فاش نمی‌کند اما می‌گوید، «نمی‌توانیم سریال را مانند بازی آغاز کنیم و او را در جنگل تعقیب کنیم. ما دنیای دیوانه‌وار و تلخ بازی را بسط می‌دهیم و برخی از جنبه‌های داستان را عمیق‌تر از بازی بررسی می‌کنیم.» و اضافه می‌کند که سریال مثل بازی قصه‌ای با روندی آهسته روایت نخواهد کرد و در عوض داستان نوشته شده دنباله عرضه نشده بازی و ایده‌هایی که برای ادامه بازی پردازش شده بودند را نیز شامل می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ۰۰:۵۲

یکی از بهترین خبرهای ممکن بود . ساخت سریال برای این بازی میتونه عالی باشه . سپاس بابت ترجمه خبر .

نمایش اسپویل