news-background
news-background

یکی از کارگردانان فصل نهم Dexter معرفی شد

شبکه‌ی شوتایم اعلام کرد که یک نام آشنا برای کارگردانی اپیزودهای جدید سریال «دکستر» (دانلود سریال Dexter با لینک مستقیم) بازخواهد گشت. «مارکوس سایگا» برای کارگردانی شش اپیزود از ده اپیزود فصل جدید «دکستر» با بازی «مایکل سی. هال» قرارداد بسته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان این فصل از سریال احیا شده، ۱۰ سال پس از فصل هشتم روی می‌دهد و شخصیت اصلی در جایی دور از میامی روزگار می‌گذراند. سایگا سابقه‌ی همکاری در «دکستر» را دارد و علاوه بر این اپیزود اول سریال «بت‌وومن» (Batwoman) شبکه‌ی CW و «مهماندار» (The Flight Attendant) شبکه‌ی HBO Max را کارگردانی کرده است. «خون واقعی» (True Blood)، «ورونیکا مارس» (Veronica Mars) و «بلاینداسپات» (Blindspot) از جمله دیگر پروژه‌های این کارگردان است.

نویسندگی فصل جدید «دکستر» بار دیگر به «کلاید فیلیپس» سپرده شده که در نیمه‌ی راه و در سال ۲۰۱۳ از این سریال جدا شده بود. او در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته بود: «ما اساساً از ابتدا آغاز می‌کنیم. نمی‌خواهیم که فصل نهم «دکستر» باشد. وقتی این سریال روی ایر برود، ده سال، یا هر مدت دیگری گذشته و [اپیزودهای جدید] بازتاب‌دهنده‌ی این گذر زمان خواهد بود. فرصتی فوق‌العاده است برای نوشتن یک پایان ثانویه. این فرصتی است برای اصلاح آن پایان. اما این دلیل ساخته شدن سریال جدید نیست.» و سپس اطمیان خاطر می‌دهد: «ما هیچ چیزی را نادیده نمی‌گیرم. نمی‌خواهیم به مخاطب خیانت کنیم و بگوییم: «ای وای، همه‌ی آن‌ها یک رؤیا بوده.» آنچه که در هشت سال اول اتفاق افتاده در هشت سال اول اتفاق افتاده.»

سایگا، به همراه هال، فیلیپس، «جان گلدوین»، «سارا کالتون»، «بیل کارارو» و «اسکات رینولدز» از جملا تهیه‌کنندگان اجرایی فصل جدید «دکستر» خواهد بود. تولید اپیزودهای جدید سریال قرار است از اوایل سال آینده میلادی آغاز شود و پاییز ۲۰۲۱ روی ایر برود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۲۵

واییییییی

نمایش اسپویل
۲۹ آبان ۱۳۹۹ ۲۲:۰۰

چقد خوب

نمایش اسپویل
۲۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۳۴

ای جان

نمایش اسپویل