news-background
news-background

یکی از عوامل WandaVision با اسپویل کردن داستان سریال اخراج شد

صداپیشه سریال «وانداویژن» با فرد دیگری جایگزین خواهد شد.

 

مارول یکی از صداپیشگان «وانداویژن» (WandaVision) را پس از فاش کردن مهم‌ترین غافلگیری‌های سریال اخراج کرد. اپیزود پنجم «وانداویژن» که جمعه گذشته روی ایر رفت با یکی از بزرگ‌ترین غافلگیری‌های «دنیای سینمایی مارول» به پایان رسید. در هفته‌های اخیر ویدیویی از این اپیزود در شبکه‌های اجتماعی درز کرده بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

 

[حاوی اسپویلر از «وانداویژن»]

در این اپیزود، «پی‌یترو ماکسیموف» یا «کوییک‌سیلور» به عنوان برادر واندا باز می‌گردد، اما  به جای اینکه «آرون تیلور جانسون» همانند «انتقام‌جویان: عصر اولتران» (Avengers: Age of Ultron) این نقش را بازی کند، مارول «ایوان پیترز» را از فیلم‌های «اکس-من» به عنوان بازیگر آن معرفی می‌کند تا به صورت رسمی دنیای سینمایی مارول و دنیای فیلم‌های «اکس-من» استودیوی فاکس به هم پیوند زده شود.

«رودری مارتین» که در دوبله‌ی اسپانیایی فیلم‌های «اکس-من» نقش شخصیت «کوییک‌سیلور» را بازی کرده، در شبکه‌های اجتماعی فاش کرد که برای صدا‌پیشگی در «وانداویژن» بازخواهد گشت. این اظهارات او سبب شده بود که هواداران انتظار بازگشت پیترز را داشته باشند.

«کامیک‌بوک‌مووی» گزارش داده است که نام مارتین در اپیزود اخیر «وانداویژن» با «مانوئل خیمنو» جایگزین شده. با توجه به اینکه مارتین ادعا کرده بود صداپیشگی در «وانداویژن» را به پایان رسانده، به نظر می‌رسد که مارول او را با صداپیشه دیگری جایگزین کرده باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ۲۰:۳۵

بهتر که اخراج شد

نمایش اسپویل