news-background
news-background

اولین تصویر از «یوان مک‌گرگور» در سریال مستند Long Way Up اپل تی‌وی+

اپل تی‌وی+ از اولین تصویر سریال مستند «راه دراز تا بالا» (دانلود سریال Long Way Up با لینک مستقیم) با بازی و تهیه‌کنندگی «یوان مک‌گرگور» و «چارلی بورمن» را رونمایی کرد. سه اپیزود اول سریال جمعه ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور ماه ۱۳۹۹) از اپل‌ تی‌وی+ پخش خواهد شد و اپیزودهای بعدی به صورت هفتگی روی ایر می‌روند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

در این مستند دو دوست صمیمی پس از بیش از یک دهه دوباره با یکدیگر دیدار کرده‌اند و در طول ۱۰۰ روز ۱۳ هزار مایل را با موتور سیکلت می‌پیمایند. آن‌ها با موتور سیکلت‌های پیشرفته و برقی «هارلی دیویدسون» خود وارد سیزده کشور می‌شوند و سفر خود را از شهر اوشوآیا کشور آرژانتین آغاز می‌کنند.

مک‌گرگور و بورمن که پیش‌تر با عناوینی مستند مشابه (Long Way Down و Long Way Round) ماجراجویی‌های دیگری آغاز کرده بودند، در این سریال از آرژانتین، شیلی، بولیوی، پرو، اکوادور، کلمبیا و آمریکای مرکزی و مکزیک عبور می‌کنند. «دیوید الکسانیان» و «راس مالکین» کارگردانان مستند نیز در این راه به آن‌ها پیوسته‌اند.

اپل اخیراً اعلام کرده بود که مستند اریجینال دیگری به نام «شهاب سنگ» (Fireball) به کارگردانی «ورنر هرتسوک» می‌سازد. هرتسوک که به تازگی در سریال «مندلوری» (دانلود سریال The Mandalorian با لینک مستقیم) دیزنی+ ظاهر شده، بار دیگر پشت دوربین می‌رود تا با همکاری «پروفسور کلایو اوپنهایمر» این مستند را کارگردانی کند. این فیلمساز در مستند «برخوردهای پایان دنیا» (دانلود مستند Encounters at the End of the World با لینک مستقیم) را نیز با همکاری اوپنهایمر ساخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۰۲

Harley-Davidson هارلی دیویدسون

نمایش اسپویل