news-background
news-background

«دنیا منتظر پیش‌درآمد است»؛ یادداشت «کریستفر نولان» در ستایش از فیلم کمدی MacGruber

این هفته فاش شد که «کریستفر نولان» کارگردان فیلم‌هایی چون سه‌گانه‌ی «شوالیه‌ تاریکی» (دانلود فیلم Dark Knight با لینک مستقیم)، «تلقین» (دانلود فیلم Inception با لینک مستقیم) و «عقیده» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم)، یکی از هواداران کمدی «مک‌گروبر» (دانلود فیلم MacGruber با لینک مستقیم) است. این فیلمساز به تازگی نامه‌ای به عوامل سریال تلویزیونی جدید «مک‌گروبر» ارسال کرده و تلاش کرده الهام‌بخش آنان‌ باشد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«مک‌گروبر» پس از گذشت یک دهه از اکران ناموفقش به یک فیلم کالت تبدیل شد. «جورما تاکونی» کارگردان ۴۳ ساله‌ی فیلم به تازگی در مصاحبه با مجله‌ی «ونتی فر» تاریخچه‌ی شفاهی این کمدی با بازی «ویل فورتی»، «کریستن ویگ»، «رایان فیلیپه» و «وال کیلمر» را روایت و هواداری نولان را فاش کرده است. تاکونی می‌گوید از «آن هاتاوی» شنیده که نولان در حین فیلمبرداری «شوالیه‌ی تاریکی» دیالوگ‌های فیلم را از حفظ می‌خواند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

تاکونی می‌گوید: «با خود گفتم: «لعنتی این فوق‌العاده است.» از آن گذشته یک بار هم من و همسرم [ماریل هلر] در ضیافت شام صنف کارگردانان بودیم. او گفت: «کریستفر نولان آنجاست. باید بروی و به او سلام کنی.» به او نزدیک شدم و گفتم: «اسم من جورما است. من فیلم «مک‌گروبر» را کارگردانی کرده‌ام.» گفتم: «می‌خواهیم دنباله‌ای برایش بسازیم. نظرتان در مورد این چیست: [در ابتدای آن] درج کنیم «کارگردان: کریستفر نولان» با یک علامت ستاره در کنارش و در پایانش ستاره‌ی دیگری بیاوریم که نشان دهد کارگردان واقعی آن کیست.» او گفت: «اجازه دهید در این باره با همسرم حرف بزنم.»»

تاکونی به «ونتی فر» می‌گوید: «سپس «کریستفر نولان» را به جلسات فیلمنامه‌خوانی اپیزود آزمایشی دعوت کردم.» نولان موفق به حضور در جلسه نمی‌شود اما به گفته‌ی کارگردان: «در عوض بهترین ایمیل‌ را ارسال کرد. درخشان بود و بهترین راه برای شروع یک جلسه‌ی‌ فیلمنامه‌خوانی.»

کارگردان «مک‌گروبر» سپس ایمیل نولان را به اشتراک می‌گذارد: «هرچند شخصاً امکان حضور در این جلسه را ندارم تا نظاره‌گر اولین قدم‌های شما برای این اثر حماسی باشم – اما بدانید که روح من به همراه شما اوج می‌گیرد، و اگرچه شاید به بار مسؤلیت سنگین شما اضافه کند، اما اخلاقاً وظیفه دارم به شما بگویم – دنیا منتظر است، دنیا شما را نگاه می‌کند.»

به این ترتیب احتمال مشارکت نولان به طریقی در تولید سریال پیش‌درآمد «مک‌گروبر» وجود دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۵۷

:/

نمایش اسپویل