news-background
news-background

«گی‌یرمو دل تورو» سریال ترسناک جدیدی برای نت‌فلیکس می‌سازد

«گی‌یرمو دل تورو» نویسنده انیمیشن برنده امی «شکارچیان ترول»، همکاری خود با تلویزیون اینترنتی نت‌فلیکس را گسترش می‌دهد. نت‌فلیکس دوشنبه گذشته اعلام کرد که سفارش ساخت اولین سریال انتولوژی خود به نام «گی‌یرمو دل تورو 10 دقیقه بعد از نیمه‌شب تقدیم می‌کند» (Guillermo del Toro Presents 10 After Midnight) را صادر کرده است.

این سریال کلکسیونی از قصه‌های ترسناک و پیچیده توصیف شده که توسط فیلمساز برنده اسکار نوشته شده است. نویسنده و کارگردان «شکل آب» نویسندگی سریال را برعهده دارد و چند اپیزود آن را نیز کارگردانی می‌کند. وی در ضمن چند فیلمنامه نویس و کارگردان آثار ترسناک را نیز به خدمت می‌گمارد تا قصه‌های ترسناک او را به تصویر بکشند. دل تورو در این مجموعه تلویزیونی با «جی. مایلز دیل» تهیه‌کننده «شکل آب» همکاری می‌کند.

دل تورو و نت‌فلیکس با «گی‌یرمو دل تورو 10 دقیقه بعد از نیمه‌شب تقدیم می‌کند» همکاری  را توسعه می‌بخشند که با سریال انیمیشن «شکارچیان ترول» آغاز شده بود. فصل سوم و پایانی این انیمیشن 25 می پخش می‌شود. فیلمساز مکزیکی امسال با «شکل آب» در چهار رشته شامل بهترین فیلم سال، بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی متن، و بهترین طراحی تولید نامزد اسکار شده بود.

آثار فانتزی قبلی دل تورو به زبان‌های انگلیسی و اسپانیولی ساخته شده‌اند. «هزارتوی پن»، «هل بوی» اول و دوم، و «حاشیه اقیانوس آرام» از جمله این آثار هستند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید