news-background
news-background

«گودزیلا در برابر کونگ» پاییز ۲۰۲۰ اکران می‌شود

استودیوی برادران وارنر و لجندری اعلام کردند که فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» (Godzilla vs. Kong) با هشت ماه تأخیر و در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹) اکران می‌شود. این فیلم پیش‌تر قرار بود ۱۳ مارس ۲۰۲۰ روی پرده برود، بنابراین سینماروها باید برای دیدن آن کمی بیشتر منتظر بمانند.

کارگردانی «گودزیلا در برابر کونگ» به «آدام وینگارد» سپرده شده تا چهارمین قسمت از چندگانه‌ی دنیای هیولایی لجندری را کارگردانی کند. سه قسمت قبلی شامل «گودزیلا» در سال ۲۰۱۴، «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» در سال ۲۰۱۷ و «گودزیلا: سلطان هیولاها» در سال ۲۰۱۹ می‌شود. در قسمت جدید که «الکساندر اسکارزگارد»، «میلی بابی براون»، «برایان تایری هنری» و «ربکا هال» هم در آن ایفای نقش کرده‌اند، هیولاها را در نبردی حماسی در مقابل هم قرار می‌دهد.

«گودزیلا: سلطان هیولاها» امسال ۳۸۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت در حالی که با بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده بود. «گودزیلا» و «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» که به ترتیب ۵۲۴ و ۵۶۶ میلیون دلار فروختند در گیشه موفق بودند. به نظر می‌رسد که وارنرها همچنان به فروش قسمت چهارم به رغم شکست «سلطان هیولاها» باور دارند.

«گودزیلا در برابر کونگ» در زمان اکران باید با فیلم «جاودانان» (The Eternals) استودیوی مارول و دیزنی رقابت کند. در این فیلم ابرقهرمانی پرستاره در فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» بازیگران شناخته‌شده‌ای چون «انجلینا جولی»، «کمیل نانجیانی»، «کیت هرینگتن»، «ریچارد مدن»، و «سلما هایک» به ایفای نقش پرداخته‌اند. «جاودانان» ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۵ آبان ماه ۱۳۹۹) اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید