news-background
news-background

«گل گدوت»: همکاری با «جاس ویدن» در Justice League تجربه خوبی نبود

گدوت می‌گوید «وارنرمیدیا» پیرامون رابطه‌ی «ری فیشر» و «جاس ویدن» با او مصاحبه کرده است.

 

«گل گدوت» که به زودی با «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) به سالن‌های سینما و شبکه‌ی HBO Max می‌آید، اوایل سال ۲۰۲۱ در کات «زک اسنایدر» برای «لیگ عدالت» (Justice League) نیز دیده خواهد شد. در مورد «لیگ عدالت» که در سال ۲۰۱۷ اکران شد، حواشی زیادی به وجود آمد، به‌ویژه وقتی که «جاس ویدن» کارگردان جانشین «زک اسنایدر» از سوی «ری فیشر» به بدرفتاری متهم شد. از آن زمان «وارنرمیدیا» تحقیقاتش را در این زمینه از سر گرفته است.

گدوت به «ورایتی» می‌گوید برای این تحقیقات با وارنرمیدیا مصاحبه کرده، اما نمی‌داند که این کمپانی چه اقداماتی صورت خواهد داد. یافته‌های وارنرمیدیا در این تحقیقات افشا نشده‌اند، با این حال، فیشر تابستان گذشته گفت که فیلمسازان از قدرتشان سوء استفاده و او را تهدید کرده بودند.

گدوت می‌گوید: «می‌دانم که تحقیقات گسترده‌ای انجام داده‌اند. اما نمی‌دانم [«اقدامات جبران‌کننده» که از آن حرف می‌زنند] چه معنایی دارد. مشتاقم بدانم که نتیجه چه خواهد شد.»

فیشر پیش‌تر ویدون که جانشین «زک اسنایدر» شده بود و نیز «جف جانز» و «جان برگ» تهیه‌کنندگان فیلم را به ایجاد فضای کاری خصومت‌آمیز متهم کرده بود. گدوت به «لس‌آنجلس» تایمز می‌گوید در فیلمبرداری مجدد صحنه‌های «لیگ عدالت» با نظارت ویدن مشارکت نکرده. فیشر نقش «سایبورگ» را در «لیگ عدالت» بازی کرد و با ارسال توییت‌هایی مدعی شد که رفتار ویدن در محل فیلمبرداری «تهوع‌آور، ناشایست، غیرحرفه‌ای و کاملاً غیرقابل‌قبول» بوده است.

گدوت در مصاحبه با «لس‌آنجلس تایمز» می‌گوید خود او هم تجربه‌ی چندان خوشایندی با ویدن نداشته است: «خوشحالم که ری آمد و حرفش را زد. وقتی با جاس ویدن فیلمبرداری می‌کردند من کنار آن‌ها نبودم – تجربه‌ی خودم را با او داشته‌ام که بهترین تجربه‌ی ممکن نبود، اما مشکل را برطرف کردم و وقتی اتفاق افتاد به مدیران ارشد گزارش دادم و به آن رسیدگی کردند. اما خوشحالم که ری آمد و حرفش را زد.»

«زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» روز کریسمس (۲۵ دسامبر) پخش خواهد شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید