news-background
news-background

گلدن گلوب ۲۰۲۱: قدردانی «ساشا بارون کوئن» از «رودی جولیانی»

«ساشا بارون کوئن» هنگام دریافت جوایز گلدن گلوب با «دونالد ترامپ» و «رودی جولیانی» شوخی کرد.

 

«ساشا بارون کوئن» در گلدن گلوب هفتاد و هشتم دو بار فرصت سخنرانی به دست آورد. او با فیلم «بورات ۲» (Borat Subsequent Moviefilm) در بخش بهترین بازیگر مرد فیلم‌های کمدی یا موزیکال و بهترین فیلم کمدی یا موزیکال این جایزه را به خانه برد. بارون کوئن که همسرش «آیلا فیشر» را در کنار خود داشت، هنگام دریافت جایزه از راه دور با رئیس جمهور سابق آمریکا شوخی کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

بارون کوئن گفت: «صبر کنید، دونالد ترامپ می‌خواهد نتیجه [گلدن گلوب] را برگرداند. او ادعا می‌کند که بسیاری از اعضایی که از دنیا رفته‌اند در این رأی‌گیری شرکت کرده‌اند و این حرف توهین‌آمیزی در مورد اتحادیه است.»

«اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود» (HFPA) امسال به دلیل رعایت نکردن تنوع نژادی و نداشتن رأی‌دهنده‌ی آفریقایی تبار با حملات تند و تیزی مواجه شده. بارون کوئن در اولین سخنرانی خود با «رودی جولیانی» وکیل ترامپ که در فیلم «بورات ۲» رسوایی به بار آورد شوخی می‌کند: «از اعضای تماماً سفیدپوست اتحادیه تشکر می‌کنم. باید بگویم که ساختن این فیلم بدون همکاری همبازی‌‌ام که استعدادی نوظهور است، ناگهان از ناکجا پیدا شد و یک نابغه‌ی کمدی است ممکن نبود. البته منظورم «رودی جولیانی» است [نه «ماریا باکالووا»]. منظورم این است که چه کسی می‌تواند با باز و بستن زیپ شلوار این همه موجب خنده شود؟ شگفت‌آور است. او با این فیلم در ابتدای راه بازیگری قرار داشت، رودی سپس در چند کمدی دیگر هم ظاهر شد.»

بارون کوئن در دومین سخنرانی خود از عوامل فیلم به ویژه بادیگاردی که در حین فیلمبرداری «بورات ۲» دو بار جانش را نجات داد قدردانی کرد: «بادیگاردی که مانع شد دو بار تیر بخورم. خودش می‌داند که چه کسی را می‌گویم، و می‌داند که نمی‌توانم نامش را فاش کنم، اما از تو متشکرم.»

بارون کوئن بریتانیایی امسال با فیلم مدعی اسکار «دادگاه شیکاگو ۷» (The Trial of the Chicago 7) «آرون سورکین» نیز فرصت کسب افتخارات مختلف را خواهد داشت. او تاکنون پنج نامزدی گلدن گلوب را کسب کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ۰۳:۱۳

ساشا بارون کوهن با ساخت فیلم کثیف و نژادپرستانه بورات صلاحيت اخلاقی انتقاد از نژادپرستی و... نداره.

نمایش اسپویل
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ۲۲:۲۷

برنده شدن این دلقک جز سیاست های کثیف دموکرات ها بود مردک حال بهم زن

نمایش اسپویل