news-background
news-background

گزارش باکس آفیس هفته اخیر

در این بخش نگاهی داریم به فیلم هایی که به ترتیب در باکس آفیس این هفته قرار گرفته اند و به فروش و ستارگان فیلمها نیز یک نگاهی می اندازیم.

Boo! A Madea Halloween

marion-cotillard

یکی دیگر از عناوین کمدی این هفته است که در مجموع فروش 28.5 میلیون دلاری کرده و در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفته است. «تایلر پری» نویسندگی و کارگردانی این فیلم را به عهده گرفته و بازیگرانی همچون "تایلر پری"، "کَسی داویز" و "پاتریک لاوری" در این فیلم کمدی ایفای نقش میکنند.

[لینک دانلود]


Jack Reacher: Never Go Back

1448048024

قسمت دوم فیلم اکشن "جک ریچر" نیز برای هفته اولش اکران شده و در جایگاه دوم باکس آفیس این هفته قرار گرفته ، این فیلم با فروش 22.9 میلیون دلاری خود توانسته باز هم تام کروز را مرد اول باکس آفیس کند.از بازیگران این فیلم می توان به "کویی اسمولدرس"، "آلدیس هادگ" و "رابرت کینپ" اشاره کرد.

موضوع این فیلم چند سال پس از قسمت اول رخ میدهد و جک ریچر می خواهد حقیقت پشت یک توطئه بزرگ دولت را کشف کند و به همین خاطر او بار دیگر به فعالیت های گذشته خود ادامه می دهد.

[لینک دانلود]


Ouija: Origin of Evil

2470_tp1_00070r

در جایگاه سوم باکس آفیس فیلم ترسناک "لوح احضار" قرار دارد که برای هفته اولش اکران شده و فروشی 14.1 میلیون دلاری داشته است. بازیگران فیلم «الیزابت ریسر»، «لالو ویلسون» و «آنالیس باسو» می باشند و کارگردانی نیز توسط "مایک فلانگان" انجام شده است.

سال 1965 در لس آنجلس مادر بیوه ای به همراه دو دخترش زندگی می کند و برای ارتقاء کسب و کار خود بایستی به خانه ای جدید نقل مکان کنند. پس از ورودشان به آنجا، دختر جوانشان توسط یک روح شیطانی مورد آزار قرار میگیرد و به طوری که تمامی اعضای خانواده ترس غیرقابل تحملی را تجربه می کنند و بعد از تحقیقات بیشتر متوجه می شوند که این اتفاقات و ارواح شیاطین به صاحب خانه مرتبط می شود.

[لینک دانلود]


The Accountant

the-accountant-2016-wmbx

فیلم سینمایی «حسابدار» برای هفته دومش نیز اکران میشود و در جایگاه چهارم باکس آفیس قرار گرفته و فروشی 47.5 میلیون دلاری نیز داشته است. این فیلم اکشن توسط «گاوین کانور» کارگردانی شده و بازیگرانی همچون «بن افلک»، «آنا کندریک»، «سیمونس» در این عنوان اکشن هنرنمایی می کنند. داستان فیلم درباره‌ی یک حسابدار به ظاهر معمولی اما به طور پنهانی یک جایزه‌‌بگیر حرفه‌ای است.

[لینک دانلود]


The Girl on the Train

emily-blunt-hd-wallpaper

"دختری در قطار" فیلمی با ژانر رازآلودی است که در هفته دومش در جایگاه پنجم باکس آفیس قرار گرفته و به فروش 47.5 میلیون دلاری نیز رسیده است. کارگردانی توسط «تیت تایلور» انجام شده و نقش اول فیلم «امیلی بلانت» در کنار «هالی بنت» و «ربکا فرگاسون» هنرنمایی میکند.

ریچل (امیلی بلانت) زن تنها است که هنگام رفت و آمد توسط قطار از پنجره زندگی زوج جوانی به نام اسکات ( لوک ایوانز ) و مگان ( هیلی بنت ) را رویت می کند و معتقد است که آنها یک زوج ایده ال هستند و تمام خوشبختی های دنیا در زندگی شان وجود دارد. ریچل که چندان تعادلی در رفتار و تحلیل هایش ندارد، بزودی متوجه می شود که مگان مفقود شده و حال، بازجویی ها از وی در دستور کار قرار گرفته. این در حالی است که ریچل هیچ چیز را به خاطر نمی آورد.

[لینک دانلود]


Miss Peregrine's Home for Peculiar Children

miss_peregrines_home_for_peculiar_children-1920x1200

یکی دیگر از عناوین فانتزی به کارگردانی «نیم بورتون» می باشد که در جایگاه ششم باکس آفیس قرار گرفته و برای هفته چهارمش است که اکران می شود که فروش 74.3 میلیون دلاری تا به امروز داشته است. ستارگان این فیلم عبارتند از "ایوا گرین"، "ساموئل جکسون" و "آسا باترفیلد" که در قالب یک فیلم زیبا هنرنمایی می کنند.

یک نوجوان 16 ساله به نام ژاکوب پورتمن که یک پناهگاه سری در یک جزیره کشف میکند که در آنجا، کودکان غیرعادی که دارای توانایی های خاصی هستند توسط یک زن نگهداری می شوند. ژاکوب قصد دارد با کودکان و افراد ساکن در این جزیره آشنا شود ولی متوجه می شود که اتفاقاتی درحال وقوع است که ممکن است برای آنها خطرناک باشد.

[لینک دانلود]


Keeping Up with the Joneses

keeping-up-with-the-joneses-gal-gadot-and-jon-hamm-bqax

در جایگاه هفتم باکس آفیس هفته یک فیلم اکشن و کمدی به کارگردانی «گرج ماتولا» می باشد که در هفته اول اکرانش فروش 5.5 میلیون دلاری داشته است. برخلاف آنچه که انتظار میرفت این فیلم فروش آنچنانی نکرد. بازیگران این عنوان «زاچ گالفلانکیس»، «ایسا فیشر» و «جان هانم» می باشند. موضوع فیلم در مورد زن و شوهری می باشد که میخواهند یک طرح جاسوسی را برنامه ریزی کنند.


Kevin Hart: What Now

kevin-hart

میرسیم به جایگاه هشتم و فیلم کمدی"کوین هارت" که در هفته دومش فروش 18.9 میلیون دلاری داشته است. این فیلم به کارگردانی «لیسی اسمال» و «تیم استوری» ساخته شده و بازیگران فیلم "کوین هارت"، "دن چدلی" و "هالی بری" می باشند که در قالب یک فیلم کمدی زیبا هنرنمایی میکنند. شخصیت کمدین "کوین هارت" در مقابل جمعیت 50،000 نفری فیلادلفیا می خواهد نمایشی بسیار کمدی را اجرا کند که «هری راتچفورد» نیز به او کمک می کند ...

[لینک دانلود]


Storks

storks_2016_movie-1920x1200

انیمیشن لک لک ها نیز در جایگاه نهم باکس آفیس قرار گرفته و در هفته پنج اکرانش فروش 64.6 میلیون دلاری داشته است که آماری خوب برای این انیمیشن کمدی و ماجراجویی را رقم زده است. این انیمیشن داستان لک لکی را روایت میکند که برای یک خرده فروشی اینترنتی کار میکند و کارش جا به جا کردن نوزاد است.روزی که اتفاقات زیادی برای این لک لک پیش آمد.

[لینک دانلود]


Deepwater Horizon

deepwater-horizon-wallpapers-1

جایگاه آخر باکس آفیس متعلق به فیلم اکشن «افق آب های عمیق» است که به کارگردانی "پیتر برگ" در هفته چهارمش فروش 55 میلیون دلاری داشته است. ستارگان فیلم «مارک والنبرگ»، «کورت راسل» و «داگلاس گریفن» می باشند که در قالب فیلمی هیجان انگیز و زیبا هنرنمایی می کنند.

«افق آب های عمیق» داستان فاجعه ی نفتی خلیج مکزیک در سال ۲۰۱۰ را به تصویر می‌ کشد. افق آب‌ های عمیق نام یک سکوی نفتی در خلیج مکزیک بود که در سال ۲۰۱۰ آتش گرفت و منفجر شد. این حادثه باعث کشته شدن ۱۱ کارگر این سکو شد و بزرگترین نشت نفتی خارج از ساحل در تاریخ آمریکا را رقم زد. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

[لینک دانلود]

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید