news-background
news-background

گزارش‌های تکمیلی بورات؛ صحنه‌های جدید فیلم Borat 2 از آمازون پخش خواهد شد

صحنه‌های دیده‌نشده فیلم «بورات ۲» (Borat 2) به آمازون پرایم ویدیو می‌آید. پنجشنبه این هفته آمازون اعلام کرد که یک ویژه‌برنامه چند بخشی تحت عنوان «گزارش‌های تکمیلی بورات» (Borat Supplemental Reportings Retrieved From Floor of Stable Containing Editing Machine) با تصاویری از پشت صحنه‌ی فیلم نامزد اسکار «بورات ۲» را پخش می‌کند.

در یکی از صحنه‌های جدید نشان داده می‌شود که چگونه بورات قرنطینه را به همراه دو حامی تئوری توطئه به سر می‌کند، دخترش توتار با بازی «ماریا باکالووا» به یک سالن آرایش می‌رود و می‌خواهد که او را به «آر. کلی» شبیه کنند. در صحنه‌ی دیگر مکالمه‌ی کامل بورات و پرستار دخترش «جینیس جونز» به نمایش گذاشته خواهد شد.

در صحنه‌ی جدید دیگری باکالووا خود را به عنوان یک ژورنالیست سیاسی جا می‌زند و از طریق زوم با یک زوج مصاحبه می‌کند. او می‌پرسد:‌ «آیا علت دوری ملانیا از دونالد فاصله‌گیری اجتماعی است؟» زوج مشتاقانه جواب می‌دهند:‌ «آن‌ها پیش از کووید هم همین کار را می‌کردند.»

«ساشا بارون کوئن» در نقش «بورات» به تجمع تندروها نفوذ کرد و ترانه‌ی «آنفلوانزای ووهان» را خواند. اما برای خروج از آن مکان باید به سرعت عمل می‌کرد. بارون کوئن در پشت صحنه‌ی این لحظات خطاب به راننده‌ی ون می‌گوید:‌ «برو، برو، فقط به حرکت ادامه بده. اگر توقف کنی، در یک موقعیت خشونت‌آمیز گرفتار می‌شوی.»

«بورات ۲» در گلدن گلوب ۲۰۲۱ برنده‌ی بهترین فیلم موزیکال یا کمدی شد و بارون کوئن جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد فیلم‌های کمدی را به خانه برد. باکالووا در بخش بهترین بازیگر زن نامزد گلدن گلوب بود و در مراسم اسکار آینده برای جایزه‌ی بهترین بازیگر زن نقش مکمل رقابت می‌کند. این فیلم نامزد دریافت بهترین فیلمنامه نیز خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید