news-background
news-background

گریم «لیلی جیمز» برای نقش «پاملا اندرسون» هر روز ۳ تا ۵ ساعت طول می‌کشیده است

سریال «پم و تامی» با بازی «لیلی جیمز» و «سباستین استن» از شبکه هولو پخش خواهد شد.

 

تغییر شکل «لیلی جیمز» به «پاملا اندرسون» برای مینی‌سریال «پم و تامی» (Pam & Tommy) شبکه هولو، شبکه‌های اجتماعی را در ماه می به لرزه انداخت. جیمز که شهرتش را بیشتر مدیون فیلم «بیبی درایور» (Baby Driver) بود، در ظاهر اندرسون غیرقابل‌تشخیص شده بود.

«بری لی مو» سرپرست گریمورهای سریال «پم و تامی» در مصاحبه با «ورایتی» تأیید کرده است که جیمز برای این گریم «هر روز صبح پیش از شروع فیلمبرداری سه تا پنج ساعت بر روی صندلی گریم می‌نشسته است.» مو می‌گوید سریال از ۲۵ کلاه‌گیس مختلف برای بازیگران جیمز، «سث روگن»، «نیک آفرمن»، و «تیلور شیلینگ» استفاده کرده است. «سباستین استن» برای نقش «تامی لی» موی طبیعی خودش را داشت.

مو تأیید می‌کند که تولید «پم و تامی» جمعه ۳۰ ژوئیه به پایان رسیده است. او می‌گوید: «سباستین تنها بازیگری بود که کلاه‌گیس به سر نکرد. کراتین زدیم و هر چند هفته یک بار رنگش می‌کردیم.»

«کرک گیلسپی» کارگردان «من تانیا» (I, Tonya) با همکاری «سث روگن» و «ایوان گلدبرگ» یک مینی‌سریال جدید به نام «پام و تامی» (Pam & Tommy) براساس زندگی «پاملا اندرسون» و «تامی لی» می‌سازند. نوار جنسی این زوج در اولین روزهای ظهور اینترنت درز کرده بود. سریال بر روی اتهام بدرفتاری خانگی علیه «تامی لی» تمرکز می‌کند. روگن به همراه «ایوان گلدبرگ»، «دیو فرانکو» و «جیمز فرانکو» از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی این مینی‌سریال خواهند بود. «نیک آفرمن» در نقش بازیگر فیلم‌های پورن «آنکل میلتی» ظاهر خواهد شد. این شخصیت با کمک «رند» با بازی روگن اولین نوار ویدیویی جنسی تاریخ را منتشر می‌کند.

دیگر بازیگران سریال «اندرو دایس کلی»، «پپی سونوگا»، «اسپنسر گرانیز»، «تیلور شیلینگ»، و «موژان مارنو» خواهند بود. نویسندگی فیلمنامه به «رابرت سیگل» سپرده شده که سابقه نوشتن فیلمنامه «کشتی‌گیر» (The Wrestler) را دارد.

گیلسپی پیش‌تر در مورد این سریال به «کلایدر» گفته بود: «از جهاتی بسیار شبیه به «من، تانیا» است با آن غافلگیری‌اش. شخصت‌ها ملعبه رسانه می‌شوند و آنچه که برای آن نوار اتفاق افتاد برایشان تحقیر‌آمیز بود، و در نهایت به زندگی شخصی‌شان آسیب زد و حرفه اندرسون را از بین برد. عموم در واکنش به این وضعیت نیشخند می‌زنند و می‌گویند: «بله، ماجرایش را شنیده‌ام. آن‌ها خودشان نوار را فروختند.» اما واقعاً چیزی از ماجرا نمی‌دانند.»

گیلسپی فیلمنامه «پم و تامی» را «شگفت‌انگیز» می‌خواند و اضافه می‌کند: «ما را به عنوان جامعه‌ای که به رسانه توجه دارد شریک جرم می‌کند، اینکه ما بدون فکر کردن به سرنوشت انسان‌های درگیر ماجرا این کار را می‌کنیم. همان نتیجه جالب را دارد، جایی که ما به عنوان شریک جرم وارد داستان می‌شویم چون آن را می‌بینیم و دوباره زیستش می‌کنیم، و بعد در نیمه راه، متوجه می‌شویم که مشکل خود ما هستیم، ما به عنوان مخاطب.»

تاریخ پخش سریال «پم و تامی» از هولو اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید